Waar heb jij je partner leren kennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door muuske64, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar heb je je partner leren kennen?

1. a) Uitgaansleven

2. b) Op je werk

3. c) In een winkel

4. d) Op school

5. e) Bij of via vrienden

6. f) Internet

7. g) Op vakantie

8. h) Ergens anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ikheb mijn man leren kennen via chat op tv
    ik had mezelfr in een dipje op die chat geplaatst en ooo zoveel reacties maar niets die mij echt aansprak en een dag later toch nog een berichtje wat berichtjes over en weer afgesproken in de cafetaria van de camping en ja zo hebben we elkaar leren kennen een 3 weken verder hadden we een relatie en zijn ondertussen 4 jaar samen en 1 jaar getrouwd

2. lidia

lidia Fanatiek lid

hier mijn man 14 jaar geleden leren kennen op de dansschool,, maar pas op het strand die zomer gezoent en verkering gekregen.. en nu 2 jaar getrouwd en al 14 jaar helemaal in love

3. Niet meer actief

In 1988 op school, in de brugklas, toen kregen we ook verkering, eerste echt grote "liefde".

Helaas ging hij een jaar later naar een andere school en op die puberleeftijd was het "uit het oog, uit het hart".

Elkaar een aantal jaren niet gezien en in 1994 kwamen we elkaar tijdens het uitgaan weer tegen. Ik had toen nog een andere relatie, maar die liep al een tijdje niet goed meer. Toen kwam ik mijn man dus weer tegen en de vlam sloeg meteen in de pan en is de andere relatie beëindigd en zijn wij samen verder gegaan.

Nu 14 jaar later zijn we nog steeds samen, inmiddels 5 jaar getrouwd en hebben we 3 prachtige dochters.

Soms kan het leven raar lopen.

gr. Naja

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    uitgaansleven, januari 2001.
    In een plaatselijke discotheek!

Zoooooo ORGINEEL! :D

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik was samen met een vriend hem.
    Een paar maanden later, tijdens het nieuwe schooljaar bleek hij in dezelfde klas als ik te zitten. Ondertussen was het uit met mijn ex.
    We konden het heel goed met elkaar vinden en werden beste maatjes. Voor hem was het liefde op het eerste gezicht, voor mij heeft het ongeveer een half jaar geduurd. Maar ondertussen zijn we al 6.5 jaar gelukkig samen :D

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bij de studentenvereniging. Het was net een paar dagen uit met m'n ex (ook van de studentenvereniging :p) toen we met elkaar aan de praat raakten. Hij had z'n moeder beloofd die avond op tijd naar huis te gaan (we waren toen nog 1e jaarsleden en hij woonde nog thuis, hij wilde nog wel eens lang blijven hangen aan de bar ;)), maar uiteindelijk werd het toch nog rennen voor de laatste trein :oops: Toen hij de volgende ochtend aan z'n moeder als verklaring gaf 'dat hij een meisje had leren kennen', snapte ze dat gelukkig meteen :) Van zijn kant dus liefde op het eerste gezicht. Ikzelf had wat meer overredingskracht nodig. Hij vroeg of ik zin had om mee naar de bios te gaan en dat had ik wel. Inmiddels is dat afspraakje alweer ruim 9 jaar geleden, wonen we bijna 8 jaar samen, zijn we vorig jaar het geregistreerd partnerschap aangegaan en verwachten we over een paar weken ons eerste kindje :D

7. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hij is bouwvakker en kwam mijn woning renorveren. Het was liefde op het eerste gezicht alleen zat hij nog in een relatie (die toen al ten einde liep). Hij verbrak de relatie en nu zijn we een gelukkig gezin.

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Op school, toen ik 16 was en hij 18.
    Op het eerste gezicht pasten we totaaaaaal niet bij elkaar, we kwamen allebei uit een heel andere wereld. Ik was een nerdy studiebol, en hij was erg populair op school (niet bij de leraren haha :) ).
    In de pauzes stonden we allebei te roken op het plein, allebei bij onze eigen groep, waar echt een wereld van verschil tussen zat. Maar we kregen oogcontact, en dat hebben we weken volgehouden (spannend was dat!). Ik was al verliefd op hem voordat ik ooit met hem gesproken had. Die aantrekkingskracht over en weer was zó onwijs sterk...volgens mij herkenden we elkaar uit een vorig leven of zo :confused:
    En toen kwam het schoolfeest :) Ik wist die dag gewoon dat hij me zou gaan aanspreken, en ik was op van de zenuwen die avond. En inderdaad kwam hij naar me toe, hebben we gepraat, en de volgende dag bij mij thuis nog meer gepraat...en gezoend...en toen was het AAN. En nu na ruim 14 jaar, en na de nodige bergen en dalen, ben ik nog steeds stapelgek op hem :oops:

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb mijn vriend via een vriend leren kennen, nou ja het was eigenlijk meer internet dan de vriend. Ik was op de website aan het kijken in het gastenboek bij die vriend en daar stond mijn huidige vriend tussen. Eerst gevraagd aan die vriend of die jongen leuk was. Dus ik hem toegevoegd daarna op msn en daar mekaar eerst "leren kennen". Daarna een keer afgesproken en de vonk sprong gelijk over! :D

10. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb mijn vriend op school leren kennen. Het was echt liefde op het eerste gezicht. We zijn nu al 4 jaar bij elkaar en verwachten in juni dus ook ons 1e kindje :D .

11. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    wij zaten op de zelfde mavo en woonde 2 straten bij elkaar vandaan

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    op vakantie .....we hebben niet direct wat gekregen pas een half jaar na de vakantie !

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    op school...we hebben bij elkaar in de klas gezeten een jaar of 12 geleden...

14. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Mijn vriend was vroeger m'n overbuurjongen :D

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik was toen net 17 en werkte in de avonduren bij de Albert Heijn achter de kassa. Ik zou Spaans gaan studeren en sprak het al aardig. Toen hoorde ik ineens 2 klanten Spaans praten met elkaar. Ik keek op en zag daar een superknappe gozer :oops: We hebben even met elkaar gepraat en ik was wekenlang helemaal in de wolken. Wat ik niet wist, was dat hij ook in de wolken was van mij en telkens boodschappen kwam doen om mij te kunnen zien, maar hij wist niet dat ik alleen op vrijdagavond werkte :)
    Zo'n 3 maanden later zagen we elkaar toevallig op een latin feestje. We dansten een merengue, wisselden telefoonnummers uit en 2 weken later op kerstavond waren we een stel :) En dat nu al 7 jaar!

16. Marientje

Marientje Actief lid

Ik heb mijn vriend bijna 7,5 jaar geleden leren kennen in een café (kroeg). Hij was daar barman ;)

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb mijn man op de markt leren kennen. Hij werkte toen op de markt.We zijn een jaar later getrouwd, dus nu zijn we drie jaar samen.

groetjes nazli

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Op de middelbare school hebben we elkaar leren kennen. Daarna geen contact meer gehad tot 7 jaar daarna, toen kwamen we elkaar weer tegen en gelijk dikke mik! :D

Op school altijd al wel verliefd op elkaar maar toen had ik al een ander vriendje!

19. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    op de sportclub....

gemengde sport levert altijd veel stelletjes op...

Overigens speelde hij wel bij een andere vereniging hij in houten en ik in rotterdam ontmoetten elkaar op een groot toernooi met feest...
    Kende zijn vereniging wel al een beetje door mijn nicht..
    .Nu alweer bijna 8 jaar samen waarvan 2 en half getrouwd en nog altijd samen korfballend.... ;)

20. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hier nog een korfbal-stelletje! Waar die toernooien toch niet goed voor zijn ;).

Deel Deze Pagina