Mijn lief was mijn baas! Ik heb bij hem gesolliciteerd en hij heeft mij aangenomen! (om 2 redenen dus.......) 2 Maanden later was het "aan" en weer 4 maanden later woonden we samen, nu al bijna 6 1/2 jaar super gelukkig samen!
Ik werkte in de kroeg waar hij altijd kwam... moest in het begin niks van hem weten... maar nu toch al weer zo'n dikke 3 jaar erg gelukkig
Mijn man is de beste vriend van de broer van mijn beste vriendin! Of eigenlijk...ik kreeg op m'n 12de een beste vriendin op school en het jaar erop mocht ik met haar mee naar hun stacaravan voor een dagje. Op diezelfde dag kwam de beste vriend van haar broer ook op de camping. En ik was meteen helemaal verliefd! Ruim anderhalf jaar later kwam hij erachter dat ik verliefd op hem was en hebben we het maar eens met elkaar aangeknoopt. En dat is nu dus bijna 15 jaar geleden. Voor mij dus absoluut liefde op het eerste gezicht! En hij was gewoon een beetje trager We zijn dus bijna 15 jaar samen waarvan de laatste bijna 7 jaar getrouwd. En we hebben een dochter van 6 en een zoontje van 4 (en eentje op het verlanglijstje!)
Via een relatiesite op Internet. Dat was in aug. 2002, maart 2003 huis gekocht, nov. 2003 gaan samenwonen, aug. 2004 zijn we getrouwd en juli 2007 is Emiel geboren.
Ergens anders... In het zwembad. hij was 15 en ik 12. Zijn toen een jaar vrienden geweest en toen sloeg de vonk over. Alweer bijna 10 jaar samen
Ik heb mijn man leren kennen via een verkeerd nr, we zijn toen blijven sms en na een jaar toch maar besloten om eens af te spreken. ik was al stapel op hem voordat ik hem gezien maar de dag dat we hadden af gesproken klikte het echt onmiddelijk en sidsdien zijn we samen nu al bijna 6 jaar op 30/03, waarvan 2 getrouwd samen een zoontje en eentje onderweg.
bij de ehbo-vereniging. Ik speelde een klein kind na dat iets bijtends had gedronken en ik werd geholpen door....ja mijn huidige man! Zo aan de praat geraakt en ruim een jaar later hadden we een relatie. Ik was aanvankelijk niet overtuigd en erg happy als single....maar gelukkig is mijn man erg aanhoudend geweest...
Wauw wat een groot aantal via internet! Wat een moderne dames hier Ik in de kroeg. Heb leren kennen dat ik 15 was en hij 18. Maar gewoon leuk, gezellig en het goed met elkaar kunnen vinden. Hij had een vriendin en ik scharrelde hier en daar. Toen ik 18 was kreeg ik verkering met een van zijn vrienden. Maar na bijna 2 jaar maakte ik het uit en werd eigenlijk meteen verliefd op mijn huidige vriend. Was natuurlijk pijnlijk, Maar vanaf mijn 20e ben ik met hem samen (nu bijna 10 jaar) en we zijn nog steeds heel erg close met mijn ex. Dus is allemaal goed gekomen
Grappig ook ik heb mijn mannetje gevonden op internet, terwijl ik nog geen eens aan het daten was! Het was puur toeval en we zijn aan de praat geraakt. Wel grappig aan de poll te zien hebben de meeste elkaar gevonden via internet!
in de kroeg. we hebben buiten in t venster van t raam van die kroeg voor t eerst gezoend, we lopen er nog regelmatig langs, leuk hoor.
Ik heb mijn vriend leren kennen op mijn werk. We werkten toen alle 2 bij de landmacht ( ik inmiddels niet meer ) en waren op oefening in duitsland. Ik had s'avonds bar dienst en hij kwam daar een biertje drinken samen met zijn baas. Gezellig gekletst maar op sluitingstijd hem gewoon uit de bar gegooid. Tja er moest ook schoon gemaakt worden enzo en zo intressant vond ik hem toen nog niet. Een aantal weken later moest ik bij zijn baas op kantoor komen en hij ging toen thee voor me zetten maar van mijn kant was er nog steeds geen vonk volgens hem bij hem toen al wel . Na de afspraak met zijn baas dus ook weer gewoon weg gegaan. veel later pas elkaar weer gezien maar dit keer niet op het werk maar in een uitgaans gelegenheid waar heel veel militairen kwamen . Hij had de geweldige openingszin HEEE ik ken jou wil je ook wat drinken. Weer gezellig staan kletsen en van kletsen kwam meer hij vroeg me mijn nummer en ik was van plan om het verkeerde te geven maar omdat hij zo slim was me meteen te bellen zodat ik ook zijn nummer zou hebben kon dat niet haha en gelukkig maar want we zijn nu al meer dan 6 jaar samen. Hij belde me meteen de dag na het uitgaan en de week er op hadden we ons eertste afspraakje .
We hebben elkaar bij onze vorige werkgever leren kennen. Zaten toen beide aan het einde van een andere relatie. Na de zomer kwam ik hem een keer in de kroeg tegen en vanaf het einde van dat jaar begonnen we met daten. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we samen een zoontje.
Nou, Dolphin, het hééle strand lag al in een plas kwijl aan mijn voeten en ik werd uiteraard bekogeld met rouwringen, rozen en gesmolten bonbons ('t was warm hé) en de allerallerleukste vent heb ik toen uitgezocht en dat was mijn man.. Ghhehehehe, niet dus. Ik kreeg een basketbal in mijn gezicht gesmeten van een één of andere lomperik. En het eerste contact tussen ons was: 'hé gek, moeilijk hé, mikken' waarop hij antwoordde 'sorry hoor, tutje' en nu zijn we alweer zo'n 5 jaar saampjes....