1 via basisschool en 1 is m'n nichtje. Wij zeiden vroeger altijd dat we hartsnichtjes waren hihi Verder wat via mn vriend.
Ik heb maar 2 echte vriendinnen waar ik met alles bij terecht kan. De rest zijn meiden die ik af en toe spreek.. 1 vriendin is de vriendin van een neef van mij. 1 vriendin is een ex van mijn broertje.. De rest van de meiden ken ik uit het uitgaansleven en school. Ik vind het wel prima zo!
Van school , via andere vroegere vriendinnen , met uitgaan , werk .. maar de meeste toch via uitgaan ontmoet ..
mn allerbeste vriendin is mijn vriend. klinkt misschien gek maar buiten om dat we een stel zijn en natuurlijk verliefd is er ook gewoon het vriendschapsgevoel. ( ja sorry kan niet beter uitleggen) verder een vriendin die ik een paar ker per jaar ( weer ) zie. onze vaders werkten vroeger bij elkaar. we hadden elkaar tot vorig jaar twaalf jaar niet gezien maar via hyves elkaar teruggevonden en spreken nu rm af. maar wonen wat verder van elkaar weg. verder in het dorp een vriendin/ achternicht waar ik af en toe een bakkie mee drink. en we houden elkaar op de hoogte van wel en wee verder had ik een goede vriendin op mn werk maar sinds ik daar weg ben is het verwaterd. eerlijk gezegd ben ik er niet zo rouwig om. om heel eerlijk te zegegn heb ik genoeg zo. en ben ik meer van de kennissen. heb te vaak gehad dat hechte vriendschappen verkeerd gingen. heb ooit eens twee vriendinnen gehad die me zo claimden. das niks voor mij. ben graag op mezelf. met zo af en toe een vriendin. verder heb ik wel enorm veel goede kennissen. ook op de toneelvereniging waar ik bij ben.
Ik heb ook niet veel vriendinnen. Ik heb 2 echte goeie vriendinnen. Me beste vriendin die ken ik al vanaf dat ik 3 was ofzo, onze moeders waren vroeger ook beste vriendinnen van elkaar. En de andere ken k via web-log.nl
Mijn zusje is mijn beste vriendin, dus die heb ik gewoon thuis ontmoet . Verder op school (basisschool, middelbare en universiteit) en via andere vrienden. En ook een paar gewoon uit 't dorp, met uitgaan enzo. En een paar via mijn vriend.
mij beste vriendin heb ik leren kennen via een andere vriendin , de vriendin moest weg uit nederland en ze nam afscheid van haar goeie vriendinnen en daar kwam ik een hele leuke meid tegen op dag van afscheid , we hebben nummer gewisseled en nu bijna 3 jaar dikke vriendinnen een andere vriendin heb ik leren kennen via kdv , toen mij dochter van 8 maanden naar kdv bracht werden onze dochters vriendinnen en moeders ooknu 6 jaar verder nog steeds super vriendinnen en onze dochters ook een andere was mij buurf , we zijn als goeie buren begonnen toen ging ze verhuizen bleven we elkaar bezoeken en bellen , werden zulke goeie vriendinnen dat ze bij mij bevalling mocht zijnecht een lieverd dus andere vriendinnen wat ik af en toe bakje mee doe , via school van mij dochter, of uitgaan al moet ik zeggen dat ik nu steeds minder behoefte heb aan nog meer vriendinnen , de vage vriendinnen wil ik ook vaag houden soms vragen mensen veel van je , snel /vaak afspreken ,snel je dingen toe vertrouwen ,maar op een op andere manier heb ik de behoefte niet om nog meer dikke vriendinnen te hebben, heb nu al genoeg aan 3 keer visite per week haha
ohja heb nog een andere buurf , we gaan vaak bij elkaar eten ,om de week ofzo ,en zien mekaar heel vaak , dus ook beetje vriendin
Super dat er zo gereageerd wordt! Ik ben zelf ook niet zo`n type dat snel vriendinnen maakt. Doordat ik als enige van mijn middelbare school vriendinnen in een andere plaats ben gaan studeren is het contact tussen hen en mij verwaterd. Nadeel is wel dat de vriendinnen die ik daarna heb leren kennen allemaal niet dicht in de buurt wonen.
Mijn vriendinnen, heb ik echt overal en nergens ontmoet. Ik heb een paar vriendinnen die ik in mijn jeugd heb ontmoet en waar ik nog steeds bevriend mee bent. Ik heb iets van 15 goede vriendinnen die ik vaak zie, en heb ontmoet toen ik hier in het dorp ging wonen. Een paar daar van zomaar ontmoet in de kroeg. Best een groep vriendinnen heb ik hier op het forum ontmoet. De walvismeiden en inmiddels ook vriendinnen voor het leven. Ook heb ik wel een aantal mannelijke vrienden. Collega's reken ik niet bij vrienden. Ik hou mijn werk en prive graag apart.
Ik heb 4 hele goede vriendinnen 1 vanaf de basisschool 1 vanaf de middelbare school 1 vanaf het mbo 1 vanaf het hbo wel grappig nu ik er zo over nadenk. Deze vier zijn blijven "hangen" Heb met andere meiden met periodes heel veel opgetrokken, maar die contacten zijn verwaterd. Dit zijn echte blijvertjes, al jaren
ik ben niet iemand die Snel en Gemakkelijk contacten maak,.. dus de vrienden die ik heb,. die zie ik dan ook als ' echte vrienden' .. zie beneden ... ** 1 vriendin vanuit de kleuterschool (onze moeder zijn ook vriendinnen van kleins af aan) ** 1 vriendin vanuit groep 8 op de basisschool ** 1 vriendin vanuit de middelbare school,. 2e klas ** 1 vriendin vanuit de middelbare school,. 3e klas (vanuit deze klas ook mijn beste vriend leren kennen) voor de rest ben ik vroeger wel met meerdere meiden en jongens omgegaan, maar daar heeft het toch niet zo mee geklikt, want die zie ik eigenlijk nooit meer... dat vind ik zelf ook geen probleem,.. je hoeft niet veel vrienden te hebben.. zolang de vrienden die je hebt er maar voor je zijn toch ?
leuk topic zegg ik heb ook maar een paar echte goeie vriendinnen verder meer meiden die ik soms zie maar niet alles mee deel 1 goede vriendin heel grappig onze moeders waren al vriendinnen vanaf de basisschool en zo zijn wij ook bevriend geraakt en erg goeie vrienden geworden 1 van de middelbare school 1 van de spw en 2 van mn werk
Mijn eerste beste vriendin heb ik ontmoet in het kinderzangkoor toen we beiden 9 jaar waren. Mijn andere heel goede vriendin heb ik eigenlijk nooit moeten hebben... Tot we samen in de hogeschool zaten en het klikte. Daar ook wel eens een ruzie gehad, maar sindsdien (ondertussen al bijna 7 jaar) heel goed bevriend! Mijn overige vrienden zijn via familie of vereniging, maar heb lang niet met iedereen zo'n vertrouwensband als met de 2 dames hierboven.
3 vriendinnen ken ik van 'vroegah' toen ik nog piepjong was. jaar of 2. Toen speelde we al buiten samen en we zijn altijd vriendinnen gebleven. 1 spreek ik dagelijks en dat al sinds kleins af aan! Nog een andere vriendin ken ik ook al een poosje sinds de middelbare school. Voor de rest nog een studievriendinnetje, een via via vriendinnetje ohja en nog een van een andere opleiding.
ik heb niet zoveel "echte" vriendinnen. mijn beste vriendin ken ik van de opleiding verzorgende. en ik heb 1 vriendin die ik ken van mijn werk, dit was een kraamvrouw bij wie ik heb gewerkt. De rest zijn allemaal meer kennissen, die ik via de vriendengroep van mijn vriend heb leren kennen
Ik heb 1 vriendin dat is mijn nichtje, wij kennen elkaar dus al levenslang. Wij zeggen eigenlijk altijd dat we vriendinnen zijn en wonen dan nu ook maar 2 straten van elkaar vandaan. De andere vriendin ken ik via het ijshockey. Zij zat naast mij bij een uitwedstrijd op de tribune. Ik ga nog steeds naar het ijshockey maar mijn vriendin niet meer, (zij kwam alleen maar naar haar broertje kijken die moest spelen). Sinds dien zien we elkaar geregeld en hebben elkaar soms uren aan de telefoon. En een andere vriendin ken ik vanuit de flat waar wij gewoont hebben, we stonden vaak samen in de lift. Op een gegeven moment had er zich een familiedrama in een huis voor de flat plaats gevonden en we raakte aan de praat. Ik heb toen een set nagels bij haar gezet en sinds dien zien wij elkaar elke week.