Die reepjes kinder chocolade(zelfde chocolade als het ei).. Oh wat zijn die verslavend! Jammer genoeg heb ik ze nu niet in huis hihi
Helaas moet je het zelf maken..... Maar dan heb je wel wat! Hihihi Echt zo onwijs lekker!! Recept: Kinder Bueno ijs (met of zonder ijsmachine) | Hallo maandag!
Ik heb het toen ik van het weekend in NL was gehaald bij een ijsboer! Nomnomnom. Ben niet echt meer zwanger..Maar hormonen zijn nog hoog ): Heb trek in kroketjes die ze lekker niet in de uk verkopen
Hahaha, vind het zo grappig dat al deze vrouwenlichamen ineens hunkeren naar al die dingen waar ze anders niets om geven. Ik drink bijna een liter Optimeldrink of Vifit op een dag. Voor de zwangerschap nooit gedronken
Zuivel! Maar helaas heftige intolerantie Grr frustrerend Verder.... Slaaaaaaaapen gaaaaap welterusten zzzzzzz
Haha mooi topic dit! Ik ben enorme zoetekauw maar nu: croissantjes, patatje oorlog, boterhammen. Maar gister opeens: yoghurtgums (??) En eerder ook die kleffe omacake. Chocola taan ik niet meer naar, terwijl eigenlijk een addict..
Ik heb zoooo'n zin patat! Had na het bezoek aan de verloskundige heel veel zin in donuts en cola, dus ben maar even de AH in gedoken Donuts in de aanbieding natuurlijk... Heb ze niet alle 5 opgegeten, er liggen er nog 2 op mijn man te wachten
Leuk topic.. ben niet meer zwanger maar verbaasde me erover dat ik pas in de supermarkt kon bepalen waar ik trek in had, kopen, mee naar huis, koelkast in, nachtje slapen... en vervolgens stond datzelfde waar ik de vorige dag zin in had en lekker dacht te vinden me erg tegen...
Jeehhh ik heb net mn borek kaas loempias op... Hmmmm wat heerlijk als je dr al de hele dag zin in heb! Kinderbuenoijs... Jammer dat k geen ijsmachine heb. Vind t ook zoo raar hoe je ineens naar bepaald eten kan snakken in de zwschap!
Kinder bueno ijs? Waarom ken ik dat nog niet Edit: ohhhhhhhhhh Recept: Kinder Bueno ijs (met of zonder ijsmachine) | Hallo maandag!