Ga weg! Ik heb daar serieus nog over gedroomd vannacht, dat ik in de ochtend bij de Mac stond voor een McChicken burger!
Heb me vorige week nog tegoed gedaan aan frietjes en kipnuggets met veeeeeeel saus van de mac!!! Mmmmm Gister boodschappen gedaan in de avond en daarna rondje door de stad gewandeld. Ik werd gek van mezelf! Bij jamin stonden de slush puppy's te draaien en oooo begon meteen te kwijlen! En die zure lolly's!!! Ff later kwamen we langs de groenteboer en toen moest ik aardbeien en kersen. Richting auto liep er iemand met een macflurry en toen moest ik dat weer!!!! Grrrrr. Gewoon te erg! Niks van dat alles gekocht met heeeeeeel veel beheersing....maar men! Tis ook niet dat je denkt: lijkt me lekker. Nee je hunkerd ernaar!! Gevoel alsof je het niet gaat overleven als jet het niet krijgt! Uiteindelijk maar rode zure matten op en thuis snel twee boterhammen...pffff een rondje stad ligt nu vol lonkende verleidelijkheden. Zo erg!
alles waar melk in zit, alleen de wetenschap dat ik binnen een halfuur kan janken van de pijn houdt me tegen
Een week lang slapen (zonder wakker te hoeven worden voor wat dan ook)... Ben zooooo moe, bijna helemaal op