Tis voor ons ook nog wel 15 km heen, maar de buurman reed hihi dan vind k et niet erg. Moet zelf eigenlijk ook stoppen want de laatste tijd hebben we veel van dat soort nachtelijke avontuurtjes. K Kwam nooit aan hoeveel k ook at maar vorige week zag k toch 3 kg dr bij op de weegschaal
ik heb al dagen geen trek meer dus mij maakt het niet uit zit al dagen niet goed in mijn vel al vanaf mijn ongi datum ( is al over ) alles smaakt niet lekker of ruikt vies hi. doe mij maar een glaasje water dan
VEEL TE VEEL! om op te noemen. Ben bezig met het Cambridge dieet, maar oww wat heb ik een trek in: - Stamppot andijvie met gehaktballen - Adana kebap - Iskender Kebap - kip Loempia (door mounia gemaakt) - Kapsalon - pide met gehakt - Lahmacun, doner broodje - Patatje oorlog van Bram ladage of vers thuis gemaakt - Pizza (ben al superrr blij met dr. oetker tonno) - Mac - Karni yarik (aubergine met gehakt) en pilav - Borek (broodjes met gehakt, spinazi, fetta, aardappel) - Omelet met sucuk - Melemen - tosti met sucuk - Broodje kofte (soort gehaktbal) met lekkr veel salade erin Ok, ok ik hou op Ik heb zo een honger ben al blij met een beetje sla met gegrilde kip of een crackertje. E dit is nog maar dag 5 En ik moet nog heeeeeel veel
Broodje hagelslag ( aangestoken door mede-zwangere!) & Pizza van Domino's, * Jammie Jammie * Helaas zit ik al het hele weekend aan joghurt door stomme kiespijn
@mama: oh hou op met al dat lekkere eten! Denk toch werkelijk dat ik gek word! Waarom is eten nou zo lekker??????
Doe mij nu maar een hot brownie met ijs Alleen heb ik geen zin om die te gaan halen, dus zo maar een bakje vla dan..
Ik heb trek in veel sushi maar ik moet het doen met een bakje salade van de groenteboer met oa zongedroogde tomaten. En ik heb een appelpunt erbij gepakt. Omdat ik nog steeds trek heb, een bakje pastasalade en een chocolaatje. Ik weet het..heel erg maar ik heb hier geen sushi en ik heb zo'n lekkere trek!!! Maar niet getreurd, omdat ik jarig was vorige week trakteert mijn broer en zijn vriendin mijn man en ik op een etentje bij de Japanner dus daar kan ik lekker genadeloos eten.
CARPACCIO!! Van de Colonie, die hebben de lekkerste... dat is het eerste wat ik wil eten na de bevalling hihi