Waar heb jij spijt van?

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    1 Ik heb spijt dat ik niet een stapje harder heb geleerd, dan had ik een Mavo diploma ipv VBO (jaja die bestond toen nog)

2 Heb spijt dat ik geen opleiding af gemaakt heb, heb van mijn ouders 2x een kans gehad en 2x verbruikt...

3 Heb tot op de dag van vandaag dat ik mijn allereerste echt vriendje bedrogen heb (gezoend) met een vriend van hem, als ik dat terug kon draaien zou ik dat zo doen.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik heb spijt dat ik ooit ben begonnen met roken.

Ik ben nu inmiddels wel alweer 6 jaar gestopt. Maar ik had meer uit mijn sportieve leven kunnen halen. Als ik gewoon nooit was begonnen had ik nu misschien wel een marathon kunnen lopen.

3. Within

Within Niet meer actief

Dat ik schulden heb gemaakt waar ik nu bijna vanaf ben. Ben trots op mezelf dat ik ze ook weer opgelost heb, maar het was niet nodig geweest.

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb spijt dat ik me school nooit heb afgemaakt en daardoor geen papieren heb om een baan te krijgen in de richting die ik eigenlijk heel graag zou willen!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb er spijt van dat ik ooit ben begonnen met roken! En al helemaal dat ik na mijn zwangerschap weer ben begonnen. Ben nu een paar dagen gestopt en het valt me zwaar...

Ik heb er spijt van dat ik zo dwars was op de middelbare school. Ik begon op VWO en heb na 5 jaar m'n MAVO diploma gehaald. Leven zou een stuk makkelijker zijn met een Atheneum vooropleiding ;).

6. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb enorm veel spijt dat ik niet heb genoten van de babytijd van mijn dochter. Toen een depressie, dus kon er niets aan doen, nu zou ik zo verschrikkelijk graag die tijd over willen doen, echt van alles genieten. Kan me ook bijna niets herinneren van die periode.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

OMG! :$
    jij had zóó mij kunnen zijn! :D:D

Ben ook echt superblij met glimvriend hoor, maar denk nog heel graag terug aan "boy next door" en what could have been if.... :);)

8. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Spijt dat ik nooit mijn rijbewijs gehaald heb,spijt dat ik mijn school niet heb afgemaakt,en spijt dat ik niet meteen een 3e kindje er bij heb willen krijgen destijds...

Nu,echter weet ik niet beter,red me prima zonder rijbewijs,en heb wel werk,en 2 kerngezonde kinderen.
    Maar spijt heb ik dus wel;)

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaa welkom bij de club!
    Ik vraag me niet af what could have been... Maar hoe hij is ;) Tis puur chemie zeg maar.
    Zou nooit iets blijvends met die man kunnen hebben, dat weet ik gewoon. vroeger niet, nu niet, nooit niet. Maar...still, I wonder;)

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb er spijt van dat ik niet echt veel ben wezen stappen in het verleden en dat ik zo snel een relatie heb gekregen. Dit heeft niks met mijn huidige relatie te maken, want het was een relatie hieraan voorafgaand met een 14 jaar oudere man, ik was 16, hij 30 en hij verbood mij om de dingen te doen die toen bij mijn leeftijd hoorden.

Nu zie ik weleens op de hyves van mijn nichtjes die nu van die leeftijd zijn wat ze allemaal meemaken en dan denk ik, had ik maar wat meer lol gemaakt in mijn jeugd.

Ik hoop oprecht dat mijn kinderen zich niet zo snel zullen binden en eerst flink van hun vrijheid gaan genieten.

Verder ben ik altijd een veel te braaf meisje geweest. Zelfde als wat ik bij MAMS las ;)

11. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik heb er spijt van dat ik terug naar mijn moeder ben gegaan, toen ik bij mijn vader woonde.
    Had thuis veel gezeur, stiefvader schopte me en ben toen thuis gevlucht. Na 3 weken ben ik weer naar mijn moeder gegaan, omdat ik van mijn vader naar een andere school moest. Ik moest namelijk 3 kwartier fietsen voor de school waar ik op zat en dat wou hij smorgens vroeg niet hebben. Heel begrijpelijk, maar ik wou dat niet!
    Terug naar moeder, resultaat, huis uitgezet op 18e, veel ruzies en uiteindelijk helemaal geen contact meer met haar.
    Ach, mis er niks aan, maar als ik toen bij mijn vader was gebleven, had het me een helehoop gezeur bespaart.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kan me voorstellen dat je daar verschrikkelijk van baalt :(

Hahaha en toch ben ik verrast hoeveel meiden zich in mijn spijtgeval herkennen..Wat zijn we toch allemaal watjes he:p

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Mams, inderdaad. Ik heb me toch wat kansen laten schieten door mijn onzekerheid en verlegenheid. Ach en op een gegeven moment krijg je de leeftijd voor kinderen en op dit moment zie ik dus veel mensen van mijn eigen leeftijd die hun verloren jeugd in aan het halen zijn met alle verdovende middelen van dien en dan denk ik, nee. Ik heb er spijt van dat ik het TOEN niet heb gedaan, maar nu ben ik blij met mijn veilige leven met man en kind(eren)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ben ik helemaal met je eens hoor.
    Ik was 18 toen ik bij mijn huidige man kwam.
    Heb vanaf mn 15e 4 vriendjes gehad(incl mn man)
    En heb ook geexperimenteerd met van alles en nog wat(niet iets waar ik trots op ben, maar wel blij dat ik nu weet hoe het is, en dat ik er niks aan mis)

Die ene man is het enige waar ik spijt van heb dat ik dat niet heb gedaan vroeger. En eerlijk waar...hij wrijft het nog steeds onder mn neus.;)

Maar verder....Neem ik af en toe nog een avondje vrij af en ga lekker met vriendinnen stappen.

15. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ik zie dat er meerdere zijn, maar ook ik heb spijt dat ik nooit verder dan mijn havo-diploma ben gekomen, dat ik nooit een studie heb gevolgd en dat ik daardoor nu heftig op zoek ben naar een andere baan, maar het totaal niet opschiet omdat ik:
    a: geen diploma's heb
    b: nog steeds geen idee heb wat ik nu écht wil qua werk.

Deel Deze Pagina