waar heb jij t meeste hekel aan ? (huishouden)

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

t meeste hekel aan

1. stofzuigen

2. strijken

3. poetsen

4. afwassen

5. badkamer en wc schoonmaken

6. keuken poetsen

7. rommel van vriend opruimen (haha)

8. tuinieren

9. boodschappen

10. boodschappen doen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik strijk hier eigen ook alles alleen onderbroeken niet maar theedoeken en vaatdoekjes worden ook gestreken hoeslakens en onderlakens (van de kids) worden ook gestreken licht niet lekker als er een kreukeltje zit.

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik heb een hekel aan strijken bah!

Soms heb ik zoveel kracht dat ik het wel doe hoor hahaha

lig nu weer een stapel wat moet.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou zoals de meeste is ook strijken niet aan mij besteed :D. Ik doe dat dan ook zelden, alleen als ik het echt heel noodzakelijk vind ;) Andere poetswerkzaamheden doe ik ook niet heel erg graag, maar dat vind ik dan minder erg :p

4. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

oeeh brrr afwassen!!! Doe ik ook echt NOOOOOIT. Daar heb ik manlief voor!! Maar daarintegen strijk ik wel elke week 2 grote manden weg, dat zie ik manlief dan weer niet doen! :D

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ik heb strijken aangevinkt, dat is het enige waar ik me echt toe moet zetten en met heel veel tegenzin doe haha..

Maar idd ramen lappen staat er niet tussen! ik vind het opzich niet heel vervelend werk om te doen, maar wel heel frustrerend.. Dan denk je dat je klaar bent, en ziet het er mooi glimmend uit, kijk je even later vannuit een andere hoek, zie je weer allemaal strepen!
    Nou als ik ergens niet tegenkan!!!! ;)

en mijn kledingkast opruimen is ook altijd drama.. er ligt teveel in, maar ik kan nooit dingen weggooien, en ik pas altijd eerst honderd combinaties, kijken wat het leukst staat, en dan prop ik de rest terug in mn kast.. je kan dus wel raden hoe deze eruit ziet ;):p

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    zooi van vriend,badkamer en wc en strijken.....maar ik doe t wel allemaal

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Op volgorde, ergste eerst:

WC en badkamer
    Strijken
    Poetsen (andere dingen dus)
    Stofzuigen
    Afwassen
    Rommel van man opruimen (maar dat doe ik bijna niet, want dat kan hij goed zelf en anders raakt ie misschien dingen kwijt)
    Tuinieren
    Boodschappen doen

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Ik HAAT het om de troepjes van vriendlief op te ruimen... Hij laat ook zoveel slingeren... ik ben dan wel veel thuis maar ik heb ook wel eens wat anders te doen dan de hele dag meneer zijn spullen op te ruimen :x
    Strijken vindt ik ook niet leuk maar doe ik wel gewoon... maar het is wel een van mijn minst leuke dingen om te doen...

9. Strijken en afwassen.

Strijken probeer ik zoveel mogelijk te beperken, al moet het soms toch gedaan worden!
    Doe het meestal 1x in de week, en dan een heel veel tegelijk.

Afwassen, ah bah. Verschrikkelijk!
    Ben zooo verwend met een vaatwasser, ook vanuit huis uit.
    En nu is die van ons kapot :( .. Dus nu moet ik wel!

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

de WAS... maar die staat er niet bij...

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mag ik alles aanvinken? Ik vind het hele huishouden doen één grote verschrikking. Maar houd er wel van als alles netjes en schoon is en kan absoluut niet tegen zooi is dus ik moet wel:(

Strijken vind ik verschrikkelijk, dus doe ik het dan ook niet. Ben alleen met mijn dochtertje dus zo heel veel heb ik niet. Ik haal het uit de droger, vouw het netjes op en stop het zo de kast in. Sta liever elke ochtend 5 min te strijken dan uuuuuren een hele stapel. Vind het wel best.

En de wc vind ik ook zo'n ramp. Het is maar een klein vierkant hokje met een pot erin en 2 planken, zo gebeurd maar pffff word er al moe van als ik er aan denk.

12. tulip

tulip Niet meer actief

tuinieren en strijken, vriendlief draagt elke dag een pak en overhemd, dan moet je wel strijken.

13. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ben niet zo'n huishoudmiep. We doen het omdat het gedaan moet worden. Omdat we beide niet zo opruimerig zijn hebben we keurig lijstje opgehangen wat er gedaan moet worden. Ben ;s morgens vrij en begin eraan en dan kan vriendlief zien wat er nog gedaan moet worden als hij thuis is. Dan doen we niks dubbel, maar alles is wel gedaan en blijft het netjes in huis.

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind alles leuk om te doen..
    Vind het heerlijk om schoon te maken.
    Het enige wat ik écht niet leuk vind is de badkamer poetsen!
    Echt een rot klus.
    Ik stop niet eerder dan dat het glanst en dan ben je wel eens langgg bezig!

15. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik heb een hekel aan strijken. Stel het zoveel mogelijk uit. Alleen een nadeel. De berg wordt dan alleen maar groter. Een keer in de zoveel weken ga ik maar een paar uur strijken en is alles weer weg. Ik neem dan mezelf voor dat ik elke keer als er een was klaar is ik deze gelijk weg strijk maar elke keer komt daar niets van dus moet iets van een schema maken van wanneer ik het echt doe

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik kan m'n vriend wel effe villen vanavond :x:x:x

Ik trek net de schuifkast op zijn studeerkamer open (wat ook een opslagkast is voor minder vaak gebruikte kleding), komt me daar een partij vieze kleren uitgetuimeld! Allemaal "kluskleren" van meneer, die hij dus schijnbaar gewoon niet in de was gooit maar achter de kastdeur mikt! De wasmand staat nota bene NAAST die kast!!! Het zijn welgeteld 3 klus-spijkerbroeken, 1 klus-vest, 3 klus-shirts waar de witte ondershirts nog binnenstebuiten inzitten en 2 klus-shirts met lange mouwen!

En ik maar denken dat ik bij ben met de was :(

Wat zijn mannen toch een vieze wezens! Nouja, de mijne dan!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb het meeste hekel aan huishouden in zijn algemeen. Ik vind het zulk ondankbaar werk! Nét als je klaar bent, is er alweer van alles vies. Uiteraard doe ik het wel, maar voor de lol..niet bepaald.

18. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    De badkamer! Vreselijke klus... Ik doe dan ook iedere week de douchehoek en het fonteintje goed, maar de rest... :$
    Weet nooit goed hoe ik dat moet aanpakken, erg hè ;). Spuit en schrob maar een beetje. Misschien hebben jullie nog tips, Tamale ;).

Wat ik helemaal te gek vind (staat niet de pol maar toch) is wassen! Heerlijk die wasmachine horen draaien, de was die heerlijk ruikt in de zon ophangen (kan nu nog). Alleen het verwerken is wat minder maar toch.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.137
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

+1

als ik mijn vriend zn sokken in de wasmasjien gooi hoor je KLOINK,.

20. gimena

gimena Niet meer actief

voor mijn is het stijken en me vriend rommel opruimen.

Deel Deze Pagina