zwanger door de pil heen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaMo, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMo

MamaMo Lid

14 jun 2008
    76
    0
    0
    Hallo dames,

Mijn man geloofd niet dat ik door de pil heen zwanger ben geworden. Zijn r mensen die hem kunnen overtuigen dat ik hem niet "een kind door z'n strot dauw" zoals hij dat noemt? Het is ons 2e kind overigens en zo om de 6 weken opent hij een aanval op me waarin hij fantaseert weg te gaan en een ander te zoeken enzo. Pfff word r moe van. Denk serieus dat hij een of andere persoonlijkheidsstoornis heeft. Hij kan dan ineens zo gemeen zijn en zeer ontevreden en daarna is alles ineens weer koek en ei om na een week of 6 weer dezelfde schoppen van m te krijgen. Echt hopeloos word ik ervan.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou ik denk niet dat iemand hem kan overtuigen hoor. Hij zal het zelf moeten geloven...

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Als ik je andere berichten lees zou ik bijna geloven dat je ook daadwerkelijk gestopt was met de pil.

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Mmm volgens mij geef je zelf idd in eerdere berichten aan dat je gestopt bent met de pil, dus wie wil je overtuigen?

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat zou ik inderdaad ook opmaken uit een aantal van je eerdere berichtjes ;)

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh walgelijk vind ik dat soort acties echt waar!

Mijn vriend heeft een zoon, zijn ex had ook alleen besloten te stoppen met de pil...
    Hij is superblij met zijn zoon hoor, maar ja,... je verknalt je relatie ermee (die dan gebasseerd is op leugens) en je zadelt iemand op met een levenslange last waar die misschien wel helemaal niet aan toe is! Ook als je er al 1 hebt is het een besluit wat je samen neemt.......

Afschuwelijk, sorry.... heb er geen andere woorden voor.

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

dit heb je geplaatst op 18 oktober

Hallo allemaal ik ben 31, woon in Zuid-Holland, heb een zoontje van 3 en mijn NOD is de 28ste. Zal pas de 2e keer zijn na het stoppen met de pil maar bij mijn zoontje was het gelijk raak dus weet nog niet hoe mijn lichaam zonder de pil werkt. Moet zeggen dat ik nu wel weer mijn borsten voel trekken en ben moe en verward. Kan ook allemaal door de dagelijkse drukte komen ;)

waarom lieg je eigenlijk op een forum? daar kan ik echt niet tegen:x
    snap dat je man kwaad is...

8. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik begrijp jouw bedoeling niet helemaal met dit topic...je zegt duidelijk in oktober dat je gestopt bent met de pil en dat het de 2e wordt....:(:(:(

9. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

+daarbij, zijn er ook mensen die ECHT zwanger raken door de pil heen. En die worden dan niet serieus genomen. Heel jammer. Daarmee zeg ik niet dat topicstarter liegt, maar in 1 van haar eedere berichten in oktober is ze toch echt gestopt met de pil.

10. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ja ik las dit net ook haha, erg vreemd...:(

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Ja ok, ik wil dus niet zeggen dat ze liegt, maar het staat gedrukt zeg maar! Erg jammer.
    En erg begrijpelijk van je man. Ik zou me aardig in de maling genomen voelen. Geen vertrouwen...

12. fafje

fafje Niet meer actief

o m g....is this really going on....idd heel raar om op een forum te gaan liegen..

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd...

Ik ben zelf ECHT zwanger geraakt door anticonceptie (condoom in dit geval) en werkelijk mijn hele schoonfamilie gaat er maar gewoon weer vanuit dat ik het ook express heb gedaan..
    Want dat deed zijn ex tenslotte ook..

14. fafje

fafje Niet meer actief

Sorry dit is ook door ts gepost:

ik was 30 sept voor het eerst ongesteld na het stoppen met de pil. Weet mijn cyclus dus eigenlijk niet eens?

gek hoor dit

15. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Misschien wist ze niet dat wij de eerdere berichten kunnen zien hihi:)

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    En dan je man verdenken van het hebbben van een persoonlijkheidsstoornis.

Kijk, ik wil TS niet naar beneden halen, maar ik vind het LAAG dat ze haar man in een zwart daglicht stelt terwijl ze zelf verantwoordelijk is voor de situatie waar ze nu in zit. En dan doen alsof die man gek is. Zo oneerlijk. Ik HAAT onrecht.

17. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

In het ergste geval zeg je dat je stopt met de pil.
    Je man kan dan altijd nog zelf maatregelen nemen als ie nog wil wachten.
    Vriendin van mij stopt ook na deze strip. Haar vriend weet dit ook, en zal binnen 2 weken laten weten of ze dan alles achterwege laten of bijv met condooms verder gaan.

18. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Lees (stom) verbaasd mee! Moet niet gekker worden!

19. fafje

fafje Niet meer actief

ja maar ik vraag me af...als mensen dit waren " vergeten"/ niet konden opzoeken...had ze dan de antwoorden dus aan haar man laten lezen...dat het dus heel normaal is zwanger te rakern door de pil heen...

Idd voor alle vrouwen bij wie het ECHT gebeurd is...volgens mij kunnen ze dit topic beter sluiten, wnat er wordt toch niet op gereageerd...behalve dit soort reacties...

20. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    kan beter gesloten worden idd, zullen alleen maar negatieve reacties komen

Deel Deze Pagina