hmmmmm een wit stokbroodje in stukjes snijden,met kruidenkaas,dan weer een plakje kaas,dan weer kipfilet dus net ofdat je toastjes zit te eten dus dat ben ik lekker aan t eten en we hebben nu lekker mac flurry hmmmmmmmmmmmmmmmm
pannenkoeken met rozijntjes en stukjes appel en dan lekker met suiker en stroop ben ze nu aan t bakken hihi
In vlees.... En ik ben vegetariƫr.. Kan me echt niet beheersen Denk dat ik er maar aan toe geef en na bevalling weer stop Vind Heeel zwak van mezelf
ik ook mandarijnen, en alles waar prik in zit qua drankjes, en melk/milshakes en patat pinda of joppie... kan nog wel even doorgaan haha
Aan lolyssssss bel mijn broertje om t mee te nemen maar sukkeltje neemt niet op grrrrrrrrr wil lolysss met kauwgum grrrrr
tja ineens veel behoeft aan melk, drink ik normaal nooit en gisteren inees onwijs veel trek in eierkoeken
Mandarijnen, en brood met een plakje ham, schijfjes komkommer en dan een beetje honing mosterd dressing eroverheen Ik snap zelf helemaal niks van die combinatie maar het is zo lekker!
rond 11u en 16u heb ik altijd honger en eet ik een tussendoortje, een zandkoek of Leo... daarna smaakt mijn eten me niet, zowel gekookt als boterhammen. Heb zin in niks eigenlijk...
Hutspot, boerenkool, zuurkool etc etc, maar niet in huis en geen zin om de grens over te rijden om het te gaan halen.
Ik heb vooral zin in appelsap. Net weer 2 pakken gaan halen en manderijnen eet ik ineens ook terwijl ik die normaal zelden eet. Ook boerenkool en erwtensoep, hmmmm lekker. Vanavond eten we dus erwtensoep.