Rundvleesslaatjes En dingen die ik in jaren niet gegeten heb: gekookte andijvie, kapucijners...met gekookte aardappels en een speklap!
geloof het of niet.....maar in augurk.....en zure appels, zure snoepjes, yogurt, cola, fruit, sinaasappelsap en melk. Als het maar zuur is (nouja die melk liever niet hihi). En hartige dingen. Ik heb absoluut geen zin chocolade, ik was altijd verslaafd, maar ik ben blij dat ik dat ik er nu van walg. Mooi makkelijk met de SinteKerst! Kom ik ook niet in de verleiding. Ben met ons eerste kindje 25 tot 30 kilo aangekomen en dat wil ik dus absoluut niet weer! Ik geloof dat ik toen de eerste 12 weken al 6 kilo was aangekomen .
cocosnoot milkshake! en heb net een pak stroopwafels op!, ma heb ook verschrikkelijk veel zin in snoepjes! en dat at ik bijna nooit! ook chocola at ik nooit en heb gister witte chocolade met gepofte rijst en hazelnoot stukjes gegete Melk en kaas ook wel lekker, ma dat moet ik niet
cocosnoot milkshake! heb net een pak stroopwafels op, heb ook erg veel zin in snoepjes en chocola terwijl ik dat bijna nooit at! Ook melk en kaas vind ik nu heerlijk, ma moet t niet tegelijk eten want dan moet ik overgeve haha
Hey, in alles wat eetbaar is.... moet me zoooo beheersen vooral als het om chocolade en vet (chips etc gaat). En dat bij 4 weken.... xxx
appeltaart, chocolade (voorheen nam ik dat nooit!) oja en mandarijnen en nu heb ik ineens heel veel trek in een zak paprikachips!