Haha, ik dronk juist altijd liters cola en sinds ik zwanger ben heb ik er absoluut geen trek meer in.
Oh jee dit topic heeft me geïnspireerd. Dat kan nooit goed gaan met de boodschappen straks. Momenteel heb ik steeds trek in van die baguettes met kruidenboter, die je zo de oven in kunt schuiven. Werk zo een hele naar binnen. Enne... Skittles, aardbeienveters, toffees, spekkies, pudding. En ik moét negerzoenen halen straks, hmmm. En dan nog de afdeling 'hartig' Op 1 staat de MacDonalds, de hele zwangerschap al. Kan 's nachts wakker worden en zo'n trek hebben in een Big Mac. Broodje kroket Frikandellen met heel erg veel mayonaise Bitterballen Het is niet echt gezond allemaal... Gelukkig weet ik me redelijk in te houden.
Nomnom, ik zit nu aan de Cheetos Chipito (kaas). En vanavond eten we verse kippensoep, daar had ik nu echt trek in.
Daar moet je mee oppassen, hoor. Je mag niet zo veel kaneel tijdens je zwangerschap. Geen kaneel tijdens zwangerschap op Smulweb.nl
Ik heb een linkje voor je gevonden: Geen kaneel tijdens zwangerschap op Smulweb.nl Als je googled op 'kaneel' en 'zwanger' vindt je nog meer.
Volgens mij is het pas schadelijk als je heel veel kaneel eet, een paar kaneelstokjes kunnen vast geen kwaad. Heb trek in alles wat je maar kunt frituren...al maanden! Heerlijk, krijg er enorm het zuur van, maar dat is het zeker waard. Ben blij dat we geen frituurpan hebben. Dan zou ik de hele dag eten....
Als het aan mij ligt, eet ik iedere dag een frietje met 1 dikke klodder mayo En ik eet regelmatig dropfruitduo's, maar dan alleen de drop. De andere helft ligt op mijn nachtkastje hahahahaahah oja en snoepkersen MMMM Maar ondanks snoep en vet, heeft mijn lichaam ook behoefte aan fruit. Ik verheug me nu al op die ananas die ik morgen mee neem naar mijn werk.. MMMMMMM
En ik heb helemaal geen trek in gebakken kip en ei: gekookt of gebakken maakt neit uit. Van de ' eilucht' ga ik al over mijn nek
ik heb op zich geen rare dingen. maar had van de week wel een keer enorme zin in een frikandel speciaal ( gelukkig was de vettent al dicht) van de week een boel van die amsterdamse uitjes uit een pot weg zitten werken verder enorme zin in cola ( bij plurk totaal niet) maar pak maar 2 hooguit 3 blikjes per week ow en maggi. paar drupjes op me hand. en likken maar hahaha
Bij mijn dochter had ik erg veel zin in MELK bijna een liter per dag en nog meer kaas de hele dag door, heerlijke Maaslander! Voor het slapen gaan altijd een groot glas melk en veel blokjes kaas. Verder wilde ik graag biefstuk en osseworst...maar dat kon niet. Ben een mega zoetekauw, maar ik at geen koek en chocolade, wel ijs en MILKshakes! En mijn man is regelmatig een frietje met mayo gaan halen 's avonds. Nu ik net weer zwanger ben, merk ik al gelijk dat ik graag worst eet en kaas, oh,oh! Vanochtend ontbeten met 1 boterham kaas en net alweer 2 boterhammen worst op en een mandarijn.
Ik heb trek in alles wat ze bij de snackbar verkopen, alleen ik geef er niet een toe! Verder melk (vond melk altijd vies!) en chips! (hield altijd meer van chocolade)
Vooral hartige trek, alles wat uit de frituurpan komt vind ik heerlijk. Het begon al vroeg in de zwangerschap met een kroket Probeer me er wel zoveel mogelijk van af te houden...maar dat lukt niet altijd