Waar heb jij trek in?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1985, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

pff hier vooral heel veel zoet/chocola enz....
    met name na het eten... hoe vol ik ook zit....

moet er nu wel mee gaan minderen.... maar moeilijk!

2. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Warm eten gaat er echt niet in. Behalve de boerenkool met rookworst gisteren. Voor het eerst in ongeveer 10 weken heb ik weer avondeten gehad. Heerlijk :)

Verder loop ik de hele dag met enorme honger rond. Ik kan wel dropjes en koekjes eten, maar dat vult niet en daar word je toch alleen maar dik van lijkt me. Alhoewel een beetje eten niet erg is, ik val alleen maar af. Niet zo gek als je niet eet ;)

Ik probeer af en toe een beschuitje te eten met kaas, daar heb ik ontzettend veel zin in sinds ik zwanger ben. Maar het gaat er zo lastig in ;)

Wat wel heel goed gaat zijn waterijsjes met aardbeiensmaak van de Aldi :D Die gaan hard hier!

3. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    hier gaat het avond eten gelukkig eindelijk goed maar de chocolaatjes gaan ook goed. Moet toch nog iets aan komen ben de eerste 22weken 12kg afgevallen en zit nu pas 1kg bij. Maar hier gaat Melk ook heel hard bijna een liter per dag als het niet meer is... Dan wel alleen de verse melk uit het koelvak want houdbare melk komt er direct weer uit.
    Verder gaan de sinasblikjes van de Aldi ook heel hard en s´middags een broodje gezond verder komt hier weinig binnen overdag. Heb geen honger en als ik eet terwijl ik geen honger heb gaat het dus ook niet goed. Ach ja zolang ik tussen de middag maar dat broodje eet en s´avonds mijn warme prakkie binnen krijg ben ik tevrede ben niet zo´n grote eter.

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Jaaa, dat eet ik ook veel. (als het lukt om te eten)

5. chantal1985

TOMPOUCE! Daar heb ik trek in. 8)

6. angel2004

angel2004 Lid

7 jun 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan coca cola light of zero
    bij gebrek hieraan lust ik ook nog wel pepsi maar geen andere merken

en chips lust ik helaas nu ook erg graag maar probeer dat te beperken

ik lust helemaal geen kaas meer bleeh word misselijk van het idee en ook alle soorten pizza´s en pasta´s bah en ook van bbq lucht ga ik spontaan kotsen

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb ik net op...

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Appelbiljees heb er al wat versleten hier!!

9. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    kikkers en muizen (5 dec is weer in zicht) die zou ik heel het jaar door wel kunnen eten trouwens..

10. chantal1985

M'n schatje heeft er vier met de boodschappen mee genomen, dus ik kan even vooruit, haha. ;)

11. Twente

Twente Lid

10 feb 2008
    24
    0
    0
    Twente
    Heb in 2 dagen tijd ene zak met van die zure rode matjes op gegeten.Telkens weg leggen om vervolgens weer naar de kast
    te lopen om er nog 1 te pakken.....

De Mac roept mij ook al een tijdje,maar heb de verleiding tot nu
    toe kunnen weerstaan.

En het gebakken ei met kaas doet het ook goed op het moment.

:)

erg leuk toppic!!!

groetjes

12. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik heb zo'n zin in oliebollen met rozijntjes erin

13. Sijke

Sijke Bekend lid

getver noena! ik krijg al maagzuur als ik er aan denk! Maar ben wel blij dat ik tegen die tijd al bevallen ben en ga me er zeker tegoed aan doen, hiih!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

geven jullie ook toe aan jullie trek?

15. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik nog wel, zit op de onderste lijn van de aankomgrafiek, dus kan mezelf wel wat speling geven :p gelukkig verdwijnt mijn zin na een uur of drie s'middags.

Helaas hebben we gisteren, manlief en ik, een ontdekking gedaan: extra belegen kaas met bananenkwark!! (Als ik het zo schrijf klinkt het bijzonder degoutant) :D

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb zo'n trek in sappige perziken.. Maar die zijn er natuurlijk niet meer :D

17. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    OOOOH dat klinkt lekker!

18. Lima8081

Lima8081 Nieuw lid

5 mei 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tomaten! En alles wat daar mee te maken heeft, pizzabroodjes met veel tomatenpuree, pasta met tomatensaus, zelfs tomatensap (wat ik nooit lustte). Af en toe heb ik gewoon zin om de tomatenpuree uit de verpakking te lepelen...

19. Chai

Chai Niet meer actief

Ik mis de watermeloenen in de supermarkt! :p
    En ik heb trek in allerlei sapjes, sinasappelsap, grapefruitsap, appelsap.. lol..

20. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik heb zin in monchoutaart. Laat ik die nu net tussen de middag gemaakt hebben met mn oudste zoon. Tja, je moet wat met dat slechte weer. We gaan nu een stukje proeven:D

Deel Deze Pagina