pff hier vooral heel veel zoet/chocola enz.... met name na het eten... hoe vol ik ook zit.... moet er nu wel mee gaan minderen.... maar moeilijk!
Hier precies hetzelfde. Warm eten gaat er echt niet in. Behalve de boerenkool met rookworst gisteren. Voor het eerst in ongeveer 10 weken heb ik weer avondeten gehad. Heerlijk Verder loop ik de hele dag met enorme honger rond. Ik kan wel dropjes en koekjes eten, maar dat vult niet en daar word je toch alleen maar dik van lijkt me. Alhoewel een beetje eten niet erg is, ik val alleen maar af. Niet zo gek als je niet eet Ik probeer af en toe een beschuitje te eten met kaas, daar heb ik ontzettend veel zin in sinds ik zwanger ben. Maar het gaat er zo lastig in Wat wel heel goed gaat zijn waterijsjes met aardbeiensmaak van de Aldi Die gaan hard hier!
hier gaat het avond eten gelukkig eindelijk goed maar de chocolaatjes gaan ook goed. Moet toch nog iets aan komen ben de eerste 22weken 12kg afgevallen en zit nu pas 1kg bij. Maar hier gaat Melk ook heel hard bijna een liter per dag als het niet meer is... Dan wel alleen de verse melk uit het koelvak want houdbare melk komt er direct weer uit. Verder gaan de sinasblikjes van de Aldi ook heel hard en s´middags een broodje gezond verder komt hier weinig binnen overdag. Heb geen honger en als ik eet terwijl ik geen honger heb gaat het dus ook niet goed. Ach ja zolang ik tussen de middag maar dat broodje eet en s´avonds mijn warme prakkie binnen krijg ben ik tevrede ben niet zo´n grote eter.
ik ben op dit moment helemaal verslaafd aan coca cola light of zero bij gebrek hieraan lust ik ook nog wel pepsi maar geen andere merken en chips lust ik helaas nu ook erg graag maar probeer dat te beperken ik lust helemaal geen kaas meer bleeh word misselijk van het idee en ook alle soorten pizza´s en pasta´s bah en ook van bbq lucht ga ik spontaan kotsen
Heb in 2 dagen tijd ene zak met van die zure rode matjes op gegeten.Telkens weg leggen om vervolgens weer naar de kast te lopen om er nog 1 te pakken..... De Mac roept mij ook al een tijdje,maar heb de verleiding tot nu toe kunnen weerstaan. En het gebakken ei met kaas doet het ook goed op het moment. erg leuk toppic!!! groetjes
getver noena! ik krijg al maagzuur als ik er aan denk! Maar ben wel blij dat ik tegen die tijd al bevallen ben en ga me er zeker tegoed aan doen, hiih!
ik nog wel, zit op de onderste lijn van de aankomgrafiek, dus kan mezelf wel wat speling geven gelukkig verdwijnt mijn zin na een uur of drie s'middags. Helaas hebben we gisteren, manlief en ik, een ontdekking gedaan: extra belegen kaas met bananenkwark!! (Als ik het zo schrijf klinkt het bijzonder degoutant)
Tomaten! En alles wat daar mee te maken heeft, pizzabroodjes met veel tomatenpuree, pasta met tomatensaus, zelfs tomatensap (wat ik nooit lustte). Af en toe heb ik gewoon zin om de tomatenpuree uit de verpakking te lepelen...
Ik mis de watermeloenen in de supermarkt! En ik heb trek in allerlei sapjes, sinasappelsap, grapefruitsap, appelsap.. lol..
Ik heb zin in monchoutaart. Laat ik die nu net tussen de middag gemaakt hebben met mn oudste zoon. Tja, je moet wat met dat slechte weer. We gaan nu een stukje proeven