Karnemelk gaat er goed in. Maar verder.................... Snik snik.. Voel me de hele dag zo weeig en misselijk.... dat ik gewoon geen eten hoef! Loop de hele dag in- en uit te puffen om de misselijkheid te verdragen. Die stomme Seabands en Gember pillen werken echt niet super!!!
Het gekke is dat ik onwijs trek in harde zoete drop heb....het lijkt wel of ik voel dat dit de misselijkheid weg zal nemen ofzo!!! terwijl drop juist niet goed is!
karnemelk, manderijnen, zure yoghurt soms heb ik trek in de gekste dingen! En ik ben ineens gek op sinas en zure snoepjes. maar moet uitkijken want was eindelijk 35 kilo afgevallen en als ik alles maar eet zit dat er zo weer aan! straks lekker patat eten heb ik ook wel trek in!
Tosti's met kaas, alleen niet uit het tosti ijzer maar dan in de koekenpan warm gemaakt. Heb er al 4 op vandaag
Ik ook!!! idd uit de koekenpan en dan met ketchup. Ik heb er ook 4 gegeten vandaag!!! Pistoletje of boterham met gesmolten kaas is ook erg lekker.
Zure yoghurt en broodjes kroket mayo. Ik weet heel slecht en eet het ook maar 1 keer in de week maarrrrrrr oeh zo lekker
Ik heb in ieder geval geen zin in een broodje gebakken ei. Mijn vriend is dat aan het bakken en wordt niet goed van de lucht.
Heb net anderhalf achter mn kiezen (oke niet van de deli maar nog wel warm van de supermarkt)En als toetje een snicker
hmm, een boterham in de magnetron met kaas. Lekkere kleffe boterham. en mijn trek in chocolade is echt enorm toegenomen en nu met al dat lekkers in de supermarkt
Ik ben een lekkere tomatensoep aan het maken (Had ik ineens zin in, Ja om deze tijd?! ) &vriendlief gaat zo oliebollen voor me halen.
Haha, eigenlijk grappig dat iedereen bijna alleen maar extra zin heeft in slechte dingen. Er is niemand die zegt doe maar een lekkere bak rauwkost.