een lekker groot stuk biefstuk met daarop van die grove zeezoutkorrels en zwarte peper met gekruide aardappelpartjes en een lekkere salade erbij hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ik heb een onvoorstelbare hunkering naar peppadews ... die kleine gevulde pepertjes met roomkaas in de olie oh man ik zit er al de hele avond om te zeuren maar we hebben ze niet in huis heheheh
Ik heb altijd trek in frikandellen! En natuurlijk de verboden filet...biefstuk etc... En heel vaak trek in Redbull... terwijl ik dat voorheen eigenlijk nooit dronk... Ook niet echt iets verstandigs, dus dat laat ik ook staan. Als ik dit topic doorlees krijg ik allemaal maar meer trek in alles!!
Mentos DROP! had thuis alles al opgegeten maar had hier op mijn werk nog wat liggen dus die ben ik nu aan het opeten .. heerlijk maar wel slecht voor je tanden
ooeeh, scones!! Ik had laatst ook zo'n zin in haring, heb er toen drie gegeten en kon er nog de hele dag van nagenieten Zelfgemaakte frietjes!
Ik kan geen genoeg krijgen van patat. wil alleen maar patat met mayonaise eten... Ik eet normaliter slechts 1x in het jaar patat en dan met of ketchup of pindasaus.. Maar nu kan ik wel elke dag patat eten.. ook wil ik vaak naturel chips eten, terwijl ik ook geen chips-eter ben.. ben meer van de chocola..
Net een hele komkommer naar binnen gewerkt. Ja, daar had ik trek in. Maar die kwam er nog geen 2 minuten weer uit.
Das bij mij dus heel raar... eet normaal errug veel chips, liefst elke dag en smaak maakt niet uit, maar sinds mijn zwangerschap heb ik geen chippie meer op......
Ik ben gek van sinas voor de zwangerschap vond ik dit biks aan bij mijn dochter had ik verslaving aan ice thee met bubbels en nu sinas
Was bij mijn eerste zwangerschap verslaafd aan tomaten, at ze iedere dag. Lepelde met gemak twee blikjes tomatenpuree leeg. Nu wil ik alleen maar suiker en vet...pfff...verschil moet er zijn