Verse sinaasappelsap. Bij mijn vorige zwangerschap ook. Nu vermoedde ik daaraan weer zwanger te zijn...
Gepofte aardappelen!! Heerlijk! Ik eet echt alles sinds deze week (godzijdank) Popcorn, snoep, heel veel fruit (YES!), komkommers!
Alles met paprika smaak.. Heb net een zak paprika wokkels opgegeten, dat mag best wel na al die weken overgeven en 3kg lichter.
Een McFlurry. Ooooh wat heb ik daar zin in! En ik had laatst midden in de nacht ontzettende trek in iets, toevallig was mijn vriend ook wakker en ik zei het tegen hem. Maar hij vond het onzin, ik moest maar weer gaan slapen. Hihi En ik heb de hele dag door trek in snoep. Niet zo heel erg, want omdat ik verder haast niets kan eten (waarom wel snoep en geen boterhammen of avondeten???) val ik nog steeds af.
nergens echt waar nergens en ik heb uren geleden gegeten maar ik ben zo misselijk als wat dat ik nergens zin in heb
Ik heb zin in zoveel op dit moment! *Broodje pindakaas *Broodje gezond *Broodje kroket *Witte chocola *Augurken *komkommer *Pannenkoek En ja hoor dat hebben we dus niet in huis, niks in dat rijtje