Jeetje wat kan dat je soms onzeker maken zeg. Bij Levi en Milou* heb ik vanaf week 6 echt 10 weken lang dagelijks boven de wc gehangen, en nu... 2x en verder zo goed als geen klachten. Op vermoeidheid na dan. Zijn er meer meiden die twee heel verschillende zwangerschappen hadden qua symptomen ?
hallo Bijn mijn zoontje Rune, ben ik amper misselijk geweest ,was ik wel de eerste 3 maanden heel moe.. Nu bij de 2de zwangerschap, ben ik tot week 16 echt zo misselijk geweest ,heel veel moeten overgeven... nu is het beter, alhoewel ik sinds deze week toch ook weer vrij misselijk ben geweest. We weten van vorige week dat we deze keer een dochtertje zullen krijgen... 2 totaal verschillende zwangerschappen dus en 2 verschillende geslachten... ik geloofde het eerst niet toen mensen zeiden dat het dan waarschijnlijk het andere geslacht ging zijn, maar blijkbaar klopt het bij mij toch wel... geniet nog van je zwangerschap...
Dank je wel. Ik heb dus beide geslachten mee gemaakt maar wel groot deel dezelfde klachten gehad. Nu zit er natuurlijk sowieso een beetje meer onzekerheid in na het verliezen van Milou* maar soms denk ik wel eens "laat maar even een vlaag misselijkheid voorbij komen"
als je al een kindje verloren hebt ,kan ik me voorstellen dat je wat onzekerder voelt... en dan is de misselijkheid inderdaad bijzaak... en het belangrijkste is dat de zwangerschap goed verloopt...
Eerste en tweede zwangerschap heel anders en tweede was inderdaad ander geslacht dan de eerste. eerste is een jongen tweede en meisje> Dit keer weer heel misselijk ed net als bij de 2de dus dacht zal wel weer een meisje zijn, maar nee is nu weer een jongen. Dus echt elke zwangerschap is anders en het zegt dus ook niets over het geslacht.
Bij de eerste 9 maanden lang kotsmisselijk geweest, ik hield werkelijk niks binnen. Dat was een meisje. Bij de tweede was ik eigenlijk minimaal misselijk, alleen in het begin. Bij hem had ik weer heel erg last van mijn bekken. Ik kon echt nog geen 10 meter lopen. Bij de 3e was ik wel misselijk, kon ik heel veel dingen niet eten, maar het was gelukkig niet zo extreem als bij de eerste. Dat was een jongen. En nu... werkelijk kotsmisselijk de hele dag door. Zou het een meisje zijn???