Dat snap ik, njammie.. Ik heb vandaag genoten van het moment dat ik klaar was met werken en nu bijna 4 weken vakantie heb. Joehoe!!!
- van Lena, die zo lief en grappig was vandaag - van vers brood met eiersalade - van grote knuffels van de man en kleine schopjes van Pietje - van een nieuwe lichtroze lipgloss - van een heel groot pindarotsje (waren aan elkaar gesmolten) - van ons huis bij binnenkomst... aaah heerlijk weer thuis
Van Wendy die op de fiets koeien aan wees...maar die waren er niet (staan in n bos bij ons en soms zie je ze wel, soms zitten ze dieper in het bos) en hoe langer hoe hoger wees de bomen in. Moest erg lachen want...naja vliegende koeien... En daarna zwaaide ze naar iedereen. En ondanks dat die zure mensen niet terug zwaaide hadden wij saampjes lekker plezier
Van mijn opstandige zoon, die vanavond nadat hij in bad was geweest, nageltjes waren geknipt en tandjes gepoetst, heerlijk bij mij op schoot kroop. Lekker met zijn duimpje in zijn mond, Nijnie erbij, armpjes en beentjes om me heen en mama liedjes neuriën. Dat was zo heerlijk dat hij bijna in slaap viel. Dat is genieten met de grote G!
Mijn zoontje vandaag hebben zien genieten bij de zeehondencreche, waarna hij terugreis in de auto als een blok in slaap viel.. helemaal ko van een geslaagde dag! Tja, sowieso geniet ik elke dag meer en meer van de kids!
gefeliciteerd!! van mijn zoontje, die ik ipv in bed op mijn borst heb laten slapen vanmiddag. wow dat is echt het allermooiste wat er is!!
Ik heb vandaag ook van mijn middagslaapje genoten! Ik heb van 14.00 tot 18.00 uur geslapen... en geloof het of niet, ik ben nu weer doodop! Lekker slapen zo dus!
zit nu te genieten van mijn jongste die ik via de babyfoon "alle kleuren" van K3 in haar eigen taaltje hoor zingen! Geweldig!!!!