- van een heerlijke stagedag. -van mn (gestreken door mn moeder omdat ik der zo'n p aan heb) was!!!!! _ Van mijn dochter die mij heerlijk knuffelde
mijn zoontje die wakker werd en uigebreid een brede glimlach op zijn gezichtje toverde... mijn hele dag kon niet meer stuk
Wow, gefeliciteerd wat leuk dat je nu het geslacht weet Ik ga zo intens genieten van een magnum die we nog moeten halen en ik heb supergenoten van de reactie van onze honden die helemaal gek werden toen we weer na ene lange dag thuiskwamen, heerlijk
Van een dagje vrij , mijn dochtertje was met mijn ouders een dagje op stap .. dus heerlijk vanmiddag gewinkeld zonder zeurend meisje die aan mijn broekpijp hangt , hahaha ... en daarna heb ik genoten van mijn meisje die ik toch wel gemist had en die zo smerig als maar kan van de zand en de ijsjes hartstikke moe thuiskwam...
Van mijn nieuwe kleertjes!! En dat mijn dochter net de fles helemaal op had!!(ik haaaaaatttttt tandjes!!!!!!!)
Van het lekker opruimen van ons huisje, heb nu weer een schoon bed en een schone badkamer en wc.. Heerlijk als je huisje zo schoon is
Ik heb genoten van ons ventje die heerlijk heeft geslapen en nu lekker wakker is en aan het lachen is en druk doen!! @vuurmeisje idd een schoonhuisje is fijn he had ik gisteren badkamer helemaal gesopt
@Aaliyah Ja heerlijk, kan daar zo van genieten en ben ook trots op mezelf, het is weleens anders geweest
van mijn dagverse sushi met gerookte zalm.... en van het allereerste pyamaatje voor onze nieuwe jongen.
van mijn oudste dochtertje (natuurlijk ook van de jongste) toen ze vanmiddag niet wilde slapen en voor de 388e keer haar speen uit bed gooide, mama licht geirriteerd naar boven ging, de deur open deed, en daar een heel blij klein meisje rechtop midden in haar bedje naar mama zat te zwaaien met haar oh zo schattige koninginnezwaaitje zo van, Hey mam! was je daar weer ? heerlijk!
Van het pakket uit Holland dat mijn beste vriendin had opgestuurd,heerlijk weer kunnen genieten van cremepate en smeerkaas!!