Vroeger een paar boetes voor alcohol op straat en zwart rijden In november een jaar me rijbewijs (ja ben laat begonnen) en heb al 4 boetes gehad. Stoep parkeren en 3 met een paar km te hard
Te hard rijden (allemaal buiten de bebouwde kom trouwens), maar dat gebeurt snel als je meer dan 800 km per week rijdt
rotonde verkeerd om, natuurlijk wel een hele overzichtelijke, iedereen deed het daar 's nachts en ik dus 1x en ben direct gepakt.....boete viel reuze mee valt onder niet volgen van verplichte rijrichting en was toen 45,00 te hard rijden 3x geflitst, 1x ring Amsterdam, 1x hier bij ons in de middle of nowhere en 1x flitspaal bij stoplichten, nog even snel door groen.
* regelmatig voor te hard rijden (lees in een ander topic dat ik een potentiële moordenaar ben :x maar goed) Ik rij nou eenmaal graag door, heb gemiddeld 1-3 boetes per jaar (hoogste was 120 euro dus valt nog me mee). * 1x inhalen over verdrijvingsvlak: 130 euro * 1x gordel niet om, 90 euro * ik bel regelmatig niet handsfree maar nog nooit betrapt * parkeerboetes.... stuk of 5-6 denk ik (te laat terug bij auto, helemaal geen kaartje gekocht, fout geparkeerd) * maar nog NOOIT door rood gereden, dat vind ik nou weer echt niet kunnen en echt levensgevaarlijk. Dus tja, ik ben nou niet bepaald de 'heer in het verkeer'. En zal maar niet zeggen welke auto ik rij want dan krijg ik het halve forum over me heen.
alleen voor fout parkeren omdat ik te eigenwijs was om 100 meter verder te parkeren en nog met de auto van mijn moeder ook nog hahaha dus zij kreeg de bekeuring, heb t wel netjes aan haar betaald
1x zonder helm op de scooter toen ik 16 was. 1x 10 kilomter te hard met de auto op de snel weg. Weet alleen niet meer hoe hoog de boetes waren
Nee! Nog nooit, haha. En ik ben niet zo'n brave borst, rij op snelwegen en andere wegen waar het kan vaak wel iets te hard maar niet asociaal. Mijn man daar in tegen... grmbl.
denk een stuk of 5 voor te hard rijden. (5 km tot 15 km te hard) door rood stoplicht rijden. Heb ik heleaal niet door gehad. En 1 voor fout parkeren. Grrrrr.... Stomme belgen vind nog steeds dat het hun schuld is. het zag er uit als een parkeervak. stond ook geen kruis zoals bij de rest. Maar mocht niet omdat er een uitgang voor iets was. Wat je trouwens ook heel slecht kon zien en echt moest weten. Dat was het wel.
-door rood licht rijden -diverse voor te snel rijden (meestal maar een paar km boven het maximale ) -En 1 voor een combinatie van: rijden zonder gordel, te snel rijden in bebouwde kom, geen rijbewijs mee en ID... Heb meneer de motoragent heel lief aangekeken toen en kreeg "maar" 100 euro boete toen
1. een aantal boetes voor te hard rijden, al is het altijd rond 87, waar je 80 mag! 2. een boete omdat ik geen gordel om had Volgens mij was het dat wel...best netjes toch!
veel keer voor te hard rijden geen helm op op de scooter een paar keer 2 keer voor bonnetje vergeten voor te parkeren.. had me een hoop geld uit kunnen sparen
*smaad aan de politie hihi hebben ze uiteindelijk zo gelaten en heb er niks meer van gehoord *rijden zonder licht op men fiets (had wel licht heb met meneer de agent een stagair 1uur gediscuteerd ) dus ook geen boete gehad eigenlijk geen enkel haha ben dus ondanks men apejaren heel braaf geweest
Geen parkeerkaartje Geen parkeerschijf Te hard rijden Niet handsfree bellen Door rood rijden Inhalen over doorgetrokken streep Geen ID bij Fietsen zonder licht Scooter rijden onder de 16 Al met al veel te veel boetes, zonde...
Wat ook niet mag, is kebab aan een politiepaard geven Vriendin van een oud-klasgenootje heeft dat een keer gedaan. Boete: 120 euro wegens baldadigheid.