Waar heb jij weleens een boete voor gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door mroos, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Over een spoorwegovergang fietsen, terwijl de bomen nog niet helemaal omhoog waren.. (er stond een politieagent achter me op zijn fiets.. vroeg me al af waarom iedereen zo netjes bleef staan ;))

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb 1 bekeuring gehad voor te snel rijden, 5km te hard in 30km zone, ik had haast, stomme was ik wist dat ze daar stonden.
    mijn moeder heeft met mijn auto een keer een goede bekeuring gereden.
    voorderest nog nooit

o das niet waar, ik was te laat met schorsen van mijn motor, dat was echt zone van het geld. (was net verhuist, kon toen de papieren niet vinden en daarna niet meer aan gedacht=dom dom dom)

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Haha...die fonteinen staan toch voor de lawei?

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Heb ooit eens met mijn dronken hoofd met een paar vrienden een standbeeld om willen draaien (ook erg raar dat dat uberhaupt kon). Toen we halverwege waren met draaien (het was een enorme stier) kwam er politie aan. Mijn mazzel van de nacht...het was mijn nicht! Foei Collo, hier is een leuke Bob sticker! Thanks nichie!

En een paar dagen geleden door de Gendarmerie van de Péage gehaald vanwege te snel rijden. Boete viel gelukkig mee. 45 euri aftikken en weer verder!

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Eerlijk gezegd heb ik nooi een boete gehad :)

6. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog nooit, maar laat ik dat maar niet te hard zeggen want ik heb nachtdiensten en mijn voorlicht van mijn fiets doet het niet moet dan niet een overijverig politiemannetje tegen komen....

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

- te hard rijden meerdere keren
    - voor seks hebben in een auto op een parkeerplaats
    - voor op een scooter rijden zonder helm (is al wel 10 jaar geleden denk ik)

Dat was het geloof ik.

Deel Deze Pagina