En vanaf nu ga ik het doen! Afvallen!

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ga mijn overtollige 6 kilo er eind deze maand vanaf krijgen!!!!

Ik ben zo een jaar geleden ruim 25 kilo afgevallen met de weight watchers.
    Ik was afgevallen tot 73 kilo maar mijn streef gewicht is altijd 70 kilo geweest.

Nu is er door o.a de zomervakantie 3 kilo bijgekomen en ik merk dat als ik nu niet oppas het wel eens veel meer kan gaan worden en dat wil ik absoluut NIET!
    Dus ik ga er nu gewoon helemaal voor ik wil eind van deze maand op zijn minst die 3 kilo eraf hebben en het liefste wat meer.
    En ik ga er nu gewoon voor om die 70 kilo te bereiken, het moet en zal gebeuren nu!!
    Zijn er nog meer dames die nu ook gaan afvallen?????????
    Ik zeg tegen jullie WE KUNNEN HET DAMES, WE GAAN ERVOOR!!

zo de aankomende tijd zal ik dit stukje terug lezen om hopelijk gemotiveerd te blijven, leuke reacties zijn van harte welkom!!:D

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee meid!

Ik heb mijn afvalpoging even wegens omstandigheden wat uitgesteld, dus doe nu nog niet mee ;)

Maar heel veel succes!!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat laatste stapje is zooo moeilijk he!
    Zelf moet ik ook nog 6kg er af, nou ja wil ;)
    Zit nu eindelijk weer op het gewicht wat ik had voor de zwangerschap van de 2e, maar ook toen zat er dus iets teveel aan naar mn zin.

Moet dus eigenlijk ook echt weer aan de bak.....
    Ben al begonnen met hardlopen en nu nog mezelf weer gaan gedragen met eten!

Wens je in ieder geval heeeel veel succes en al 25 kg kwijt, ik vind het onwijs knap!

4. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @senais, ik volg je topic over je man , logisch dat je hoofd er nu niet toe staat, waneer je leven weer in wat rustiger vaarwater zit , ga er dan ook voor meid!!
    @wendelaa, ja die laatste kilos zijn zo moeilijk zeker nu er dus weer wat is bijgekomen maar juist daarom ga ik er nu gewoon voor want ik weet dat als ik op mijn eten let en ga sporten het er zeker vanaf gaat.
    dus jij ook 6 kilos, heb je ook een streefdatum?

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb nog niet echt een streefdatum, weet dat ik daar nl erg onrustig van wordt. Als t dan eens tegenzit, dan denk ik al gelijk; ach ik red t nu toch niet meer !

Dus moet er meer voor gaan, dat het er af gaat.....in welk tempo maakt niet zoveel uit. Net voor de vakantie ben ik in 3 weken tijd 5kg afgevallen....dat is nu inmiddels 2 mnd terug en ze zijn er nog steeds af. Het dieet om het te doen ligt dus gewoon in de kast en ik weet dat het eraf blijft, maar nu nog weer de boel oppakken....alleen al die lekkernijen weer in de winkels he...zucht haha

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heel knap dat je al zoveel afgevallen bent... dan gaan die laatste kilo's je ook lukken! Ik ben nu ook 10 kilo kwijt en wil er nog 8 af, maar ik geef mezelf met goed eten en sporten daar tot juni voor. Eind dit jaar wil ik in ieder geval onder de 70 kilo wegen (weeg nu 73).

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik zit nog steeds met de laatste 2 kg die zijn overgebleven na de zwangerschap. Juist omdat het maar 2 kg is, lukt het maar niet! Ik heb geen discipline om echt een dieet te gaan volgen (al mn kleren passen toch?;)), dus ik hoop dat ze de komende tijd er 'vanzelf' afgaan, door gezond eten en minder snoepen.
    Na het weekend wil ik weer beter mn best gaan doen, eerst deze week nog mn verjaardag en bruiloft van schoonzus.

Wel goed van je dat je al 25 kg bent afgevallen!!! Heel veel succes met de laatste kilootjes. Moet voor jou geen probleem zijn dan:)

8. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde. Was van 96 kg afgevallen naar 68. Wilde eigenlijk 65 wegen. Maar het is er niet van gekomen, het lukte niet meer. Ik had er geen zin meer in en vond t wel best zo. Nu was ik vanmorgen 70,4. Dus ik ga ook weer omhoog. (heb wel bijna een jaar op 68 gezeten, dat wel.)
    Nu heb ik al een paar pogingen gedaan om weer wat kwijt te raken, maar iedere keer ga ik toch weer snoepen. Ik hou het nog geen dag vol... En als het wel een dag lukt dan haal ik het de volgende dag weer in! Grrrrr.
    Ik snap niet hoe ik ooit zoveel doorzettingsvermogen heb gehad. Ik heb vandaag alweer 3 chocolaatjes, het restje chocopepernoten en een bapaotje op. En dat terwijl ik weer vol goede moed begon vanmorgen.
    Okee, ik doe met je mee. Morgen begin ik. Die 6 kilo gaan eraf!
    Wat doen jullie? Een dieet, of minder snoepen ofzo?

9. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee als je onrustig word van een streefdatum dan moet je dat zeker ook niet doen!
    en ja al dat lekkers in de winkels nu he, ik ben zelf GEK op marsepijn maar dat is oh zo slecht voor de lijn pfffffffffff

10. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zal je ook zeker wel moeten lukken met sporten en goed eten, knap van je dat je daar echt de tijd voor uittrekt en niet op korte termijn dat wilt!

11. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juist die laatste kilos kunnen zo lastig zijn, kan me voorstellen dat je wat minder disipline hebt dan, ik merk dat kleding straker begint te zitten nu dus moet er echt iets aan doen nu .

12. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zeg jij bent ook veel afgevallen en ook knap dat je dat zo lang hebt volgehouden!
    maar ik heb hetzelfde, blijf maar snoepen en snaaien en ben ook niet vies van de mc donalds maar dat ga ik dus echt veranderen nu.
    ik probeer me zoveel mogelijk aan het punten dieet van de weight watchers te houden en daarbij minimaal 2 keer in de week naar de sport school.
    en ik gun mezelf echt wel wat lekkers maar dan met mate.
    ik ga mezelf volgende week donderdag wegen, de afgelopen week stond ik welke dag op de weegschaal was even niet normaal , maar nu wil ik dat dus elke donderdag gaan doen.verwacht dan wel op zijn minst 1 kilo kwijt te zijn!

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb de laatste keer wel een dieet gevolgd.
    Het 17 dagen dieet, is koolhydraat arm. Werkte heel erg goed, na een paar dagen had ik totaal geen zin meer in ongezonde dingen. Maar door de vakantie er even mee gestopt en krijg de smaak niet meer te pakken. Moet toch weer even boodschappen gaan doen volgens de richtlijnen en weer aan de gang.
    Weet dat de kilos er dan zo vanaf zijn en er af blijven.

Deel Deze Pagina