Dit topic zal vast al bestaan maar ik kon niks vinden. Het leek me leuk om hier eens te plaatsen waar wij zwangere vrouwen zoal zin in hebben tijdens de zwangerschap qua eten. Ik heb al dagen megaveel zin in tomaten, deze lust kan maar niet gestild worden.... Wie volgt.....
fristi haha! Ik heb me vorige zwangerschap doodgegeten aan mentossnoepjes, normaal kan ik die dingen niet zien
hmmm op de dagen dat ik nog altijd misselijk ben en de longen uit mn lijf kots niks uiteraard. maar zoals vandaag gaat het goed en dan kan ik heel de dag wel freten ( net of ik de schade wil inhalen van de andere dagen) vind chocola wel heel erg lekker en snacks. en cola zou ik liters van op kunnen. doe ik niet. 2 blikjes per week ofzo.
hey ladies, heel veel zin in chocola, frikandellen speciaal en cola. maar dit alles ga ik niet te veel aan toe geven want de kilo's moeten er ook weer af. gr suuzie
dubbeldrank gewoon de orginele perzik met sinasappel is ook het enige wat ik echt binnen hou zolang ik dat drink kan ik eten wat ik wil zoals nu baklava en een glas ijskoud dubbeldrank yayyy
Groentesoep!! En kaasfondue. Nou ja, alleen de gedachte aan kaasfondue dan. Gisteren stelde mn schoonmoeder voor om te gaan kaasfonduen omdat ik het er steeds over heb maar toch maar niet... Gek hoor, want ik denk al weken en weken verlangend aan kaasfondue... Grappig trouwens dat ik normaliter de grootste theeleut ooit ben!! Maar nu echt misselijk word van de gedachte aan thee!!
Ik heb iets met koffie en melk met chocolade poeder... Koffie doe ik niet meer dan 1 slap bakje per dag. Ben ook gek op alle soorten fruit en cherry tomaten.
veel sapjes. veel melkproducten. augurken met boterhamworst. alles met chocolade haha. oliebollen hmmmmmm. broodjes gezond. broodjes kroket. eieren tomaatjes. manderijnen. kerststol. crosantjes. droge toastjes. walnoten. warme vanille vla. pfff een hele lijst weer hihi
Ik heb een tijdje mijn brood besmeerd met joppiesaus en daar grillworst op gedaan! Lekker!!!! Al moet ik zeggen dat die fase nu weer voorbij is... Nu ik er zo over na denk begrijp ik niet zo goed wat ik daar lekker aan heb gevonden!
Patat, chocola, ijs (mcflurry!!), chips, kipkluifjes Maar geef er niet al teveel aan toe, aangezien ik een verschrikkelijke hekel aan lijnen heb en ik de extra kilo's dus wel een beetje binnen de perken wil houden
Oh, ben trouwens de broodjes met pindakaas en hagelslag vergeten, daar kan ik echt niet vanaf blijven!
Haha, Masu, joppiesaus met grilworst . Ik ben normaalgesproken meer van de zoute snacks (chips enzo), van zoet moest ik tot nu toe niet zo heel veel hebben. Maar sinds ik zwanger ben.... Chocoladecake, chocomel, oliebollen, appelflappen, koekjes, chocoladecake, drop, pure vlokken (van De Ruijter) op brood met veel boter, noem maar op. En wat het leuke is: voorheen kreeg ik altijd snel puistjes als ik teveel chocolade at, maar nu niet!! Die hormonen zijn zo gek nog niet . O, en had ik chocoladecake al genoemd?
ik lust geen brood meer, dus zijn't pistole's bij mij elke dag. Voor de rest nog niet veel veranderingen: alleen géén koffie en zoet meer
mijn misselijkheid wordt minder van vette dingen, ik eet geen brood, groenten e.d. meer, maar wel chips...