ik heb echt serieus een probleem luier verschonen is hier drama. en dan niet omdat fynn zo bewegelijk is oid. maar omdat ik dus echt over mijn nek ga. ik heb nu een emmer bij de commode staan want bij iedere luier die ik verschoon moet ik overgeven. poep of geen poep ik kots wat moet ik nou? ik kan moeilijk zijn luier niet verschonen en vriend het laten doe als hij thuis komt
Wat lastig zeg! Heb je niet iemand in de buurt wonen die het even voor je kan doen? Of misschien goed contact met een buurvrouw o.i.d. Als je de situatie uitlegt, zal er vast wel iemand zijn die even een handje wil helpen toch?
tja meid. herkenbaar. en een troost ik kots nu bij 24 weken nog. heb in het begin wel 8 x per dag gekotst. nu nog een keer of 2 per dag. helaas weinig aan te doen denk
nee iemand anders laten doen is geen optie de meeste zijn oud of werken overdag. weetje wat nog het ergste is die verbaasde blik van die kleine. echt zo van wat is er nu dan!! @plurk, nog steeds!! jeetje zeg had je dat bij M ook zo erg?
Oei, dat is lastig dan.. Hoe oud is hij? Is het een optie om nu te beginnen met zindelijkheidstraining? (zal natuurlijk niet meteen helpen, maar dan heb je er derest van je zwangerschap wel wat aan)
Wat lastig zeg! Ik heb niet alles teruggelezen, maar kun je niet bijv. iets onder je neus smeren, bijv. tandapasta ofzo, zodat je het niet zo ruikt? Lijkt me ook niet handig om steeds iemand anders te moeten vragen. Je weet immers nooit van te voren wanneer de kleine verschoont moet worden.
ik ken het -door je mond ademen - luchtverfrisser op tafel - alles klaarzetten en zo snel mogelijk werken succes, het wordt minder!
Heel herkenbaar! "Gelukkig" poept onze kleine man, na het eten 's avonds dus ik kan die luiers afschuiven op mijn vriend. Maar die 3 dagen dat ik werk op het kdv.... daar heb ik er soms wel 12 op een dag....brrr....
amfy@ nee had dat met m niet zo..... wat ik vaak doe is gewoon mn adem inhouden. zolang mogelijk. dan ruik je ook niets. ja tis echt onwijs vervelend. sterkte en succes hihihi
Haarlotion van switzall vermengen met water in een plantenspuit en dan f sprayen in de kamer. Deed ik op vorige dagverblijf waar ik werkte en dat werkte erg goed!!! Sterkte ermee!
Ik werd misselijk van de luch en zat iedere keer te kokhalzen maar na een tijdje probeerde ik aan andere dingen te denken of een liedje te zingen voor de kleine klinkt misschien gek maar dan had ik nergends las van.
Oh hemel wat een drama. Ik heb echt medelijden met jullie meiden. Zelf ben ik nooit misselijk geweest, dus kan me niet geheel inleven. Is het een idee om een mondkapje voor te doen?? Of zeg ik nu iets heel stoms. Jeetje zeg, hopelijk is het probleem snel opgelost!! Sterkte met alles!
Ik herken t helemaal !! ... Hier ging het tot 16 weken zo een plasluier ging soms nog wel.. Maar die luiers met ochtend urine owww brrr ... Ik verschoonde onze dochter met een plasticzak naast me ... En als manlief thuis kwam verschoonde hij haar ... haha ...
misschien een doekje met parfum voor je neus houden en vast maken met een andere doek. zodat je de geur niet ruikt. lijkt me vreselijk zeg om elke keer over te geven.
een mondkapje lijkt mij ook wel iets en begrijp dat je dat niet bij de hand hebt..dus vouw je een grote zakdoek in een driehoek en bind je om je gezicht heen met eventueel een geurtje erop doen.. je kan het iig proberen...
Herkenbaar! Ik had 2 keer hyperemisis gravidarum (24 uur per dag spugen) maar inderdaad luier verschonen was altijd een extra spuugmoment. Ik bond een luier voor mijn mond en neus en dat hielp goed tegen de luchtjes.
Ik begrijp dat het heel vervelend is...zelfs ik heb het nog wel eens..en ik ben niet eens zwanger! Iedereen zegt, jaa van je eigen kind kan je het hebben, behalve ik dus...ik sta soms vreselijk te kokhalzen tijdens luier verschonen! Moet wel lachen om de voorbeelden hoor..ik zie jullie al helemaal staan met een luier voor je gezicht, mondkapjes ed
Het kan echt erg zijn inderdaad, die stank van de luiers In de eerste maanden had ik er ook ontzettend veel moeite mee. Als m'n vriend thuis was, deed hij dan ook altijd de luiers. Gelukkig blijft m'n zoontje netjes op het kussen liggen, dus ik loop als het me te veel wordt even naar het raam toe, doe die open en neem een paar keer een frisse hap lucht. Dan 1x flink inademen en heeeel gauw de luier verschonen. En dan rap weer naar het open raam. En intussen kijkt m'n zoontje me aan met een blik van: eh, mama? Wat doe jij?