Friet! Met satésaus, met mayonaise, speciaal.. allemaal even lekker! Maar maximaal 1 tot 2x per week, want die extra kilo's moeten er ook weer af. En spa&fruit limoen/citroen, aangelengd met water..
Ik heb allerlei vlagen, dan weer het een, dan weer het ander. Sommige dingen zijn tijdelijke fases, andere dingen kan je me nu blij mee maken - Yoki-drink (tijdelijke fase, moet er nu niet meer aan denken) - Kleffe winegum/snoepjes (ook tijdelijk) - Mini augurkjes, met kaas of boterham worst, jummie! Verder niet echt gekke dingen, voor zover ik kan bedenken. Wel heb ik al weken zoooooo'n zin in filet american! Echt ongelooflijk! Tuurlijk ga ik dit niet eten, maar zal wel als eerste op mijn lijstje staan als het weer kan. Net als sushi, mijn vriend en ik zijn er verzot op en hadden eigenlijk in de planning om onszelf te trakteren op sushi tussen kerst en oud en nieuw, maar dat zit er ook even niet in.
Volgens mij mag je sushi gewoon eten. alleen bepaalde roofvissen niet, zoals bijvoorbeeld tonijn. De zalm geloof ik wel....
Ooooh! Nou, ik weet het af en toe niet meer hoor (mijn vriend is kok en meestal vraag ik aan hem of het wel of niet mag. Alleen sushi dacht hij van niet) Zal het eens extra navragen bij VK dan. Rauwe haring mocht idd wel, had ik begrepen. Maar ging er vanuit dat sushi verder no-go was. Hmmm, zou wel goed nieuws!
Ik eet de laatste tijd vaak speklapjes, echt een verslaving is dat nu! Ik heb een friet/sate periode gehad, een pindakaas periode, maar telkens wordt het vervangen door een nieuwe verslaving!
Ik heb ook een periode van frietjes eten gehad en dat was echt moeilijk voor mijn man want hier in Canada zijn de frietjes vaak slap en vettig en de enige frietjes die ik lekker genoeg vond was een stukje rijden,.. hahaha Salami mmmmmh en warme chocomelk (niet samen hoor) Ik eet veel meer vlees dan ik gewend ben en had een maandje geleden zo'n zin in Spare Ribs. Nu vooral gehaktballen en slavinkjes! Oh & fluffy american style pancakes daar mag je me zo voor wakker maken, heerlijk!
De eerste maanden (het was toen zomer en behoorlijk warm) at ik heel erg veel erwtensoep. Nu kan ik het niet meer zien. Later had ik een brinta fase en nu zijn het mandarijnen en sinaasappels. Heb absoluut geen zin in vette dingen en moet mezelf er ook behoorlijk toe zetten om 's avonds warm te eten. Valt vervelend.
dat is zoooooo lekker!!!echt gloeiend heet op een laag pitje in een pannetje maken goed door roeren anders brand het aan of krijg je klontjes en dan een hele bak vol jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
probeer t nou maar ik ga zo boodschappen doen en t staat allemaal alweer op me lijstje hoor alleen vanille vla geen vanille joghurt he das niet te vreten warm hihihi. het moet echt gloeiend heet zijn lauw is weer niet zo lekker. heb ik vroeger van me moeder geleerd en nooit meer vanaf gekomen. als je het niet probeerd weet je het ook niet dus als we nou allemaal een pak vanilla vla gaan kopen en het proberen dan hoor ik t van jullie hahaahahahahaha eet gewoon een half pak per keer op vind t lekkerder dan koud
ik heb momenteel trek in zoet en dan weer hartig dan weer zoet dan weer hartig hahaha.. net een boterham met rookkaas op en een boterham met bourgondische pate...een schaaltje yoghurt met suiker en een glas vruchtensap en nu zou ik zo een zakkie chips leeg kunnen eten...maarrrr ik doe het niet whaaaa...misschien later