Mijn vraag is, waar jullie eigenlijk alles hebben liggen? B.v. in de Comode, wat hebben jullie er allemaal in liggen en waar hebben jullie de monddoekjes en slabbertjes liggen?
monddoekjes en slabbers had ik altijd beneden, luiers handoeken, billendoekjes en verzorgingsspul in de commode en plankje boven de commode en kleertjes in de kast
OP de plankjes boven de commode de verzorgingsproducten en een mandje met apothekersspul (chamodent, thermometer, alcohol, paracetamol etc) in de commode in de onderste la heb ik spuugdoeken en slabben. In de middelste la heb ik pyama;s en een sokkenmandje. In de bovenste la de rompers. In de ruimte boven de laden zijn de luiers (dat is een open plan, zeg maar maar daaronder dus lades en daarboven de plank voor het aankleedkussen) In de kledingkast hangen de kleertjes en liggen op de planken de hydrofielhanddoeken -washandjes, badcapes. OP een andere plank de dekens, de slaapzakken, lakentjes en ander beddegoed.
In de commode de luiers, kleertjes, rompers en sokkentrommel, in de kledingkast de hangkleding, hydrofiele luiers, spuugdoekjes, beddengoed. Verzorgingsspul op het plankje boven de commode. Beneden liggen standaard een paar spuugdoekjes en wat hydrofiele luiers