Mijn babykamer komt van Babypark Babykamer Vancouver Actie | Babypark met gratis wipstoeltje en box maar ik heb wel een box met lade genomen dus heb ik wel wat bij betaalt en dit wordt me kinderwagen Joolz Day Silver Sand | Babypark
Wij hebben gisteren voor een babykamer gekeken bij http://www.babykamer.nl. Zij leveren rechtstreeks vanaf de fabriek en zijn vrij goedkoop (geen tussenhandel en zo). De kwaliteit is prima, stevige meubels! En levertijden zijn heel kort, ze vertelden ons dat alles op voorraad is en direct kan worden meegenomen of bezorgd. We hebben nog niets besteld, twijfelen nog tussen een paar kamertjes, maar gaan hier zeker kopen!
Wij hebben de Leksvik-serie (bedje, kast en commode) van Ikea - errug tevreden mee! EDIT oh, en wij zijn bij Ikea beland omdat alle kamertjes die ik verder mooi vond minstens 2000 euro kostten en dat werd me echt te gek!
Wij hebben dezelfde. Ben er heel erg blij mee. Mooi stevig materiaal en een mooie kleur hout. Nu voor de 2e gaan we weer voor meubeltjes van de Ikea, maar dan een wit ledikantje en witte ladekast als commode. Een grote kast hebben we niet nodig aangezien er in het kamertje wat de babykamer wordt een inbouwkast zit.
van vrienden van de moeder van mijn nicht....whahhaa...weet begod niet waar hij vandaan komt....maar het is een goed kamertje!
van de overburen van mijn ouders, ik vind het belachelijk dat babyspul zo duur is, en dat wij het nog met zijn allen kopen ook. puur alleen omdat het emo aankopen zijn kunnen ze er zoveel voor vragen!
Wij hebben een ledikantje (Gulliver) en een ladekast als commode (Hemnes 3 laden) zelf hebben we de 8 laden. Ideaal, zou voor de volgende ook weer naar ikea gaan!
Die gaan wij ook kopen. Om dezelfde reden. Wij vinden hem erg mooi. Een ander voordeel. Het is echt hout. Al die dure kamertjes is allemaal MDF. Kost geen drol, dus het belachelijk wat de babyzaken ervoor durven te vragen.
Die hebben wij ook. Het Gulliver bedje hadden we nog van onze eerste (nu 7 jaar) vind het nog steeds een mooi design. De Hemnes 8 laden die we zelf hebben gaat verhuizen naar de babykamer. Er staat ook nog een Visdalen kastje wat eerst de commode kast was en nu een speelgoedkast.
Wij bij ikea! We hebben een ladekast als commode, en een smalle kast, en een ledikantje, alles is wit. En scheelt behoorlijk wat in de portomonnee en is net zo goed.
de onze gaan we halen bij www.babydeals.nl Mooie en goede kwaliteit en best betaalbaar! deze nemen wij, alleen dan in wit met opgeschuurde randen (lijkt het wat ouder snapppie: Goedkoopste, goedkope, babykamers, babykamer, tienerkamer, tienerkamers | babykamers | Babydeals babykamer, Santa Cruz. Nu bestellen is eind februari leveren!