Waar hebben jullie de babykamer gekocht?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Wij hebben de babykamer gekocht bij de baby-dump.

2. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Marktplaats :D
    Wel een nieuw kamertje trouwens, voor nog geen 200 euro.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Prenatal (kado van mijn moeder):
    ledikant
    kledingkast (1-deur)
    commode

We gebruiken het inmiddels voor de tweede keer! Ben er nog steeds blij mee

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

5. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    We hebben een grenen babykamer gekocht via Marktplaats (kast, commode, ledikant, schommelstoel) in grenen en deze overgeverfd in wit en zilver, lijkt als nieuw!

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    voor beide kids bij Markplaats gekocht.
    Zie niet in waarom 1000 euro of meer moet uitgeven voor iets waar ik nu 100-150 euro kwijt ben.
    net zo goed!!!!

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik had het kamertje bij de babydump besteld, maar het voeteneind van het ledikantje zat verkeerd om, dus teruggebracht, de tweede kwam weer zo en de verkoper zei ook dat het niet zo hoorde dus geld terug gehad en bij de ikea een ledikantje gekocht. De wandplank van het kamertje was maar half gespoten. Deze hebben we wel 4x omgeruild maar elke keer weer kwam er een half gespoten exemplaar terug. bij navraag blijkt dat de fabriek ze niet meer volledig spuit??? Vreemd verhaal!
    Heb dus alleen de commode gehouden. Dit moet wel want ik kan nergens anders een commode van minder dan 90cm breed vinden.

Nu nog op zoek naar een nieuwe wandplank.

8. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Bedje heel oud weet niet waar hij oorspronkelijk vandaan komt en commode de hemness lade kast van ikea. Alles krijgt een nieuw kleurtje met acrylverf en het is weer als nieuw. Koste me maar totaal incl verf iets van 200 euro.

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Van kennissen (wel via Marktplaats grappig genoeg) voor een slordige € 100,-!! ;) Helemaal onze stijl, stoere white wash, een ledikantje, kledingkast en een heerlijke brede commode met drie kastjes eronder i.p.v. 2. Er zaten 2 kleine krasjes op die we zelf hebben weggewerkt en voilà, nieuwe kamer.

Wij dachten er hetzelfde over als wat al eerder is gezegd hier; waarom zoveel geld uitgeven aan een nieuwe kamer terwijl ons ventje er maar een paar jaartjes in zal liggen, ik zie het nut daarvan niet in.
    Wat wel scheelt is dat wij zeker weten dat er niet nog een tweede komt, in dat geval zou het misschien anders zijn.

10. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Op marktplaats, 200 euro alles bij elkaar (bedje, kommode, kast en kregen er ook nog een kinderstoel en babyfoon bij). Kamertje kwam oorspronkelijk van Prenatal geloof ik. Zie ook het nut niet in om bakken met geld uit te geven aan een babykamer, maar moet ieder voor zich weten natuurlijk. wel een nieuw matrasje gekocht, bij ikea.

11. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Wij bij baby en tiener store. In de winkel hebben ze het niet leuk en goed gepresenteerd maar toen ik de namen van de kamers had gegoogeld kwamen er hele leuke foto's van mensen naar voren. Ik heb daar een complete kamer voor 600 euro gekocht 2 jaar geleden en zijn er nog blij mee. Kamertje schuift door naar volgende in mei

Deel Deze Pagina