Waar hebben jullie de babykamer gekocht?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Patricia1983, 13 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wij hebben de babykamer bij babymax in Veenendaal gekocht. www.babymax.nl

Eind juli wordt hij bezorgd :)

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    wij hebben die van ons bij leenbakker gekocht.
    voor 349 euro ofzo
    koopjuh dus maar je kunt wel bij (IKEA , LEENBAKKER,BABYDUMP,)
    groetjes loesmari

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wij hebben een supermooie babykamer via marktplaats kunnen kopen. Zag er nog hardstikke mooit uit en van goede kwaliteit. Het geld dat we zo bespaard hebben, hebben we aan een mooie quinny speedy xs kinderwagen besteed die we bij babyplanet hebben gekocht. Erg leuke zaak.

Groetjes Sämira

4. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    wij 2dehands via Speurders!

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wij hebben de babykamer bij Wohnwelt-Pallen besteld.
    http://www.pallen.de/nl/index.htm
    Hij was helemaal compleet €500,- ongeveer, de dag dat wij gingen kijken was er op alle spullen 23% korting en hebben toen meteen maar alles besteld. Ze hebben er gigantisch veel aan babyspullen en ikzelf vind ze niet duur. Ligt er natuurlijk aan wat je precies wil, maar ze hebben altijd zeer goede aanbiedingen.
    De kinderwagen hebben wij bij Neckerman besteld en ik ben er super tevreden over.

Je kan hem helemaal ombouwen tot gewone kinderwagen, is supergemakkelijk, en was in de aanbieding voor €144,-!!!!!!
    Ik heb soortgelijke kinderwagens gezien, die echt niets meer konden voor het driedubbele bedrag :confused:

Liefs Angela.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij vonden babypark de beste,
    en babydump de minste, heeft geen dump prijzen,
    en de service was ook niet goed.

7. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik ben voor een wiegje bij baby dump geweest! Erg leuke winkel ik had ook de brochure aangevraagt en eens door heen gebladert en kwam dus een kinder kamer tegen wat ik wel erg duur vond! We zijn er naar toe gegaan en toen gevraagt of we het wiegje ook los konden kopen! Nou dat kon dus en commode hebben we via markt plaats gekocht en de kast ook! Kijk voor Box enz...... op marktplaats staat er veel tussen voor weinig geld en een kleedje koop je dan later zelf er toch bij?!?!?! Bij Baby dump bijv!

8. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Nou, ik zie site's waar van ik niet kan zeggen dat het echt betaalbaar is! Ik vind het nog al behoorlijk veel geld voor mooie dingen maar goed de actie's zullen misschien dan wel weer goed zijn!

9. joep

joep Actief lid

13 nov 2005
    147
    0
    0
    Sorry maar ik kan het niet laten om te reageren.

Ik heb ook ALLES bij babymax gekocht. Zeer mooie winkel, en ook leuke aanbiedingen maar, ik heb tot nu toe alleen maar slechte dingen met babymax mee gemaakt. Zie mijn topic in zwanger. VOEL MEZELF FLINK BEETGENOMEN DOOR BABYWINKEL.

Niet op tijd leveren, telkens zelf moeten bellen, en uiteindelijk zelf op moeten halen. Betalen, en achteraf te horen krijgen dat het product er niet meer is. Opsturen van product dat totaal niet overeen komt met betaalde en bestelde product. Zonder ons op de hoogte te brengen. En al drie weken aan het op en neer bellen, zonder resultaat.

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben de commode en de kast bij IkEA weg.
    Erg leuk en niet duur!! Het ledikantje is van mij nog van vroeger heeft paps even opgeknapt.
    Zie mijn album daar staan foto's in van de babykamer. Succes!!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sorry maar ik kan het niet laten om te reageren.

Ik heb ook ALLES bij babymax gekocht. Zeer mooie winkel, en ook leuke aanbiedingen maar, ik heb tot nu toe alleen maar slechte dingen met babymax mee gemaakt. Zie mijn topic in zwanger. VOEL MEZELF FLINK BEETGENOMEN DOOR BABYWINKEL.

Niet op tijd leveren, telkens zelf moeten bellen, en uiteindelijk zelf op moeten halen. Betalen, en achteraf te horen krijgen dat het product er niet meer is. Opsturen van product dat totaal niet overeen komt met betaalde en bestelde product. Zonder ons op de hoogte te brengen. En al drie weken aan het op en neer bellen, zonder resultaat.[/quote]

Dat klinkt inderdaad wel heel vervelend en zeker niet netjes!! Ik hoop voor ons dat het niet gebeurt. Gelukkig zijn wij er wel vroeg bij geweest, de kamer wordt geleverd als ik 24 weken ben. Naja we zullen het dus over een maandje weten of de service bij ons wel goed is.

12. joep

joep Actief lid

13 nov 2005
    147
    0
    0
    @Annemonique

Dat klinkt inderdaad wel heel vervelend en zeker niet netjes!! Ik hoop voor ons dat het niet gebeurt. Gelukkig zijn wij er wel vroeg bij geweest, de kamer wordt geleverd als ik 24 weken ben. Naja we zullen het dus over een maandje weten of de service bij ons wel goed is.[/quote]

Vandaag heb ik alles mogen omruilen, en ik moet zeggen ik ben zeeeeer goed geholpen. Ik moest wel even duidelijk zijn en zo, maar vandaag is alles netjes opgelost. Ik dacht dit mag ook wel even gezegt worden. Lees in forum zwanger, topic, VOEL MEZELF FLINK BEETGENOMEN DOOR BABYWINKEL.

Ik ben er zelf om heel eerlijk te zeggen alleen maar beter op geworden.

13. Guusje K

Guusje K Lid

15 aug 2006
    5
    0
    0
    Boekhouder
    Heiloo
    Ik heb mijn babykamer vlakbij Dronten vandaan, 1,5 uur rijden voor ons, maar zeker de moeite waard.
    Mooi nieuwe wit gespoten houten babykamer voor 675 euro (in de grote babywarenhuizen gezien voor bijn 1200 euro!!)

www.again4kids.nl

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Tip voor iedereen die in de buurt van De Rijp woont! (noord-holland) :) :idea:

Wij hebben onze babykamer via www.bibsies.nl gevonden.

Echt een aanrader! Ze leveren fabrieksmodellen van voorgaande jaren, showroommodellen, b-keuzemodellen, etc. :p
    Ik zou zeggen...neem even een kijkje op hun site. Ik ben er dik tevreden over! En het mooiste was nog....ze hebben het meeste gewoon op voorraad. We hadden onze babykamer uitgezocht en dezelfde week nog in huis. Niks 10 weken wachten! Gewoon ophalen die handel! :)

En nog goedkoper ook!

15. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Dank voor de tip Renate :D Ik kwam die site al eens tegen maar nu ik lees dat jullie er zo tevreden over zijn gaan wij er zeker een keertje kijken!

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik heb de kamer bij Babydump besteld. :)

17. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Baby's droomparadijs.

Ben voor de pcies dezelfde kamer bij babydump geweest en zou daar 978 kwijt zijn, en nu was ik maar 625 kwijt, voor pcies dezelfde kamer..
    Bij andere babyzaken heb ik deze kamer ook al voor 1199 zien staan..
    Zo zie je maar weer hoeveel verschil er zit qua prijs bij sommige zaken.. terwijl het om dezelfde kamers gaat.. echt bizar..

18. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    @ toys:

verwacht geen supergrote, mega en opgeruimde zaak, hoor! Het is vrij klein, rommelig en volgepropt. Op internet heb je nog het duidelijkste beeld van wat ze hebben. Maar wij vonden dat echt niet erg. De kosten van zo'n babykamer zijn daardoor waarschijnlijk ook lager. Onze babykamer heeft uiteindelijk maar 599 euro gekost.

19. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Bedje van IKEA, ben er zeer tevreden over. De rest hebben we gekregen (tweedehands). Wij gaan als ze groter is wel een echte mooie meidenkamer kopen. :)

20. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    We hebben hem zelf gemaakt....althans mijn vader.... ;)

Deel Deze Pagina