Nu 4 dagen krampjes in onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dnice1985, 31 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Ik werk in de zorg :)
    Lelystad
    Hoi,

ik ben nieuw hier op het forum!
    Nu zit ik met een klein vraagje, misschien wel dom, misschien ook niet :p
    Maar sinds 4 dagen heb ik krampen in mijn onderbuik, net boven het schaambeen, gevoel alsof je ongesteld moet worden.
    Vandaag een testje gedaan maar die was negatief.
    Waarschijnlijk te vroeg getest?
    In oktober heb ik mijn laatste strip afgemaakt en ben daarna ook gewoon regelmatig ongesteld geweest...

2. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    wanneer is je nod?

ik heb bijna 1,5 week last gehad waar jij nu ook last van heb...en zie banner :D

3. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Lelystad
    Euhm, wat is mijn nod?
    Ik ben echt helemaal nieuw hier op het forum en zie al verschillende afkortingen voorbij vliegen die ik nog ff moet leren..:)
    Edit: Dit zou maandag moeten zijn (heb uitgevonden wat de afkorting nod is)

4. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,
    awel ik zit net met het zelfde al de heel week Ongi krampen alleen niet zo erg als dat je echt ongesteld bent.

Ook heb ik vandaag een testje gedaan maar zie niks. Enkel in het lucht een heeeeeeel licht streepje. Misschien alleen omdat ik het wik zien.

Maandag is ook mijn NOD

Al heb ik de hoop toch al wat opgegeven omdat de meeste hier op 4 NOD al positief testen..

Groetjes

5. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Lelystad
    Huhm..okee.
    Had even de doktersassistente gesproken en nu moet ik morgen ff langskomen om een blaasontsteking uit te sluiten en zij zegt dat het een voorbode kan zijn van de menstruatie..Maar 1 week van te voren?? Dat heb ik nooit eerder zo gehad...:(

6. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Hebben jullie verder nog ergens last van dan alleen krampjes?
    Ik moest maandag ongesteld worden maar ben het nog steeds niet! Heb af en toe wat krampjes maar verder niks. Vanmorgen getest en negatief.
    Afwachten is denk de enige optie!

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!!
    Spannend! Even afwachten tot maandag en als er dan niets een testje doen meid! Succes!

@porkie: zit je 4 dagen voor je nod of 4 dagen erna?? Want als je ervoor zit en je hebt nu een heel licht streepje kan je zeker nog wwl zwanger zijn!! Ik zou als ik jou was over twee dagen weer test doen dan is je hormoon als het goed is verdubbeld en zou je streepje donkerder moeten zijn

Spannend hier hoor!! Ikzelf zit nu twee dagen na mn nod en teste vanmorgen negatief :( nu wachten op mn ongi

8. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Lelystad
    Ik heb nog een test hier liggen, dus als er maandag nog niets gekomen is...Ja dan weer testen natuulijk.
    Alleen de pest is, dat ik maandag geopereerd moet worden, kleine ingreep maar toch.
    Naja, blijkt maandag ochtend dat de test wel positief aan geeft, ja dan gaat die hele operatie niet door natuurlijk!
    @Porkie: Ha ja je zei wel dat je een licht streepje had, kan wel duiden op een zwangerschap zoals Elleinad zegt?
    Ik hoop het voor je meid! Spannend!!
    @ Mammiesam: Alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap!!

9. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    als de test nu al een heeeeel licht streepje geeft zou ik zondag ff testen want dan moet hij duidelijker zijn en dan kan je altijd het ziekenhuis ff bellen ivm je operatie.
    wat voor operatie is het moet je onder narcose?

10. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Lelystad
    Ik heb een negatieve test nu...Porkie heeft een licht streepje.
    Maar jij zegt dus dat ik zondag nog een keertje moet testen..;)
    Ja ik moet voor de operatie onder narcose, de galblaas moet er uit en dat kan natuurlijk niet als ik wel zwanger zou zijn.... :S

11. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    klopt dat is idd niet handig als je dan zwanger bent.
    mijn galblaas is er uitgehaald na mijn zwangerschap.
    en het is niet prettig als je dan zwanger zou zijn.
    ik zou zondagochtend testen met ochtend urine.
    de avond er voor niet teveel drinken.
    en dan bij een streepje gelijk ff ziekenhuis bellen.

12. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    4 dagen voor nod testen is ook wel heel vroeg.
    weet niet welke test je hebt liggen.
    de 2 voor 5 euro testen zoals ze hier genoemt worden zijn erg betrouwbaar.
    als je daar een streepje op ziet zondag nou dan ben je wel zwanger hoor.

13. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Lelystad
    Gaan we doen ;)
    Zoals je eerder waarsch. al had gelezen had ik de huisarts ook gebeld, maar die assistente leek mij haast uit te lachen en bleef maar hameren op een blaasontsteking..Dat ik daarop moest gaan testen..
    Nu ga ik dat zo ook wel op mijn werk doen en dan zie ik wel of het een blaasonsteking is ja of de nee...
    Maar het is wel vervelend dat ik niet serieus genomen word daar...
    Wil weten waar ik aan toe ben, logisch toch?

14. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik denk dat je gevoel alleen idd wel klopt dat ze je uitlachen.
    een huisarts zal niet zogauw een zwangerschap vaststellen voordat je je NOD hebt gehad en zelfs pas 1 of 2 weken na NOD.
    want er kan 4 dagen ervoor nog zoveel fout gaan.
    het is zelfs zo dat in 9 van de 10 gevallen als iemand voor NOD test het zelfs fout gaat en dus gewoon ongesteld word.

15. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik had zelf trouwens ook 4 dagen voor NOD veel last van mijn onderbuik alsof ik ongesteld moest worden of alsof ik mijn ei kreeg. (want die voel ik altijd komen)
    maar omdat ik aan de pijnstillers zat tijdens mijn ei heb ik die nooit gevoelt en toen ik dus wel wat voelde deed ik een ovulatie test en die was positief dus wij druk klussen.
    ik nog is berekenen want ik had een hele vast cyclus en dacht dat kan niet was het dus toch dat ik zwanger was.

16. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Vreselijk is dat als die assistentes je niet serieus nemen!! Heb gelukkig nu een nieuwe dokter maar bij mijn vorige was dat precies hetzelfde!! Bij mij was het uiteindelijk zo erg dat ik niet meer durfde te bellen waardoor ik in het ziekenhuis ben beland!!
    @dnice gewoon blijven bellen en aandringen met wat je wilt, jij bent de enige die weet hoe je je voelt!!

17. itsme

itsme Actief lid

30 jan 2013
    425
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik was 2 weken overtijd en ze wilde nog steeds geen bloedtest doen.
    assistentes heb je weinig aan als ze idd niks serieus nemen.
    (zijn natuurlijk genoeg assistentes die wel de boel serieus nemen en daar zijn we dan ook wel weer blij om)

18. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    @dnice1985 dank je wel!
    en ook erg vervelend van die assistent..kun je niet vragen of de dokter jou kan terug bellen misschien dat hij/zij je wel serieus neemt? heb je wel is eerder blaasonsteking gehad...?

19. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Dnice1959 enkel als ik hem aan de raam hou zie ik precies iets. Heb besloten vandaag niet te testen we zien wel.

Groetjes

20. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Lelystad
    Spannend Porkie, misschien dat als je later test dat het streepje dan duidelijker wordt!!

Naja ze gaan nu iig mijn urine na kijken en heb wel eens eerder en blaasontsteking gehad, maar dat voelde toen wel even anders dan dit.
    Heb op mijn werk het zelf gestript gisteren en mijn urine was clean.
    De assistente van vandaag was wel vriendelijk, maar zei wel dat het haar onwaarschijnlijk leek dat ik zwanger zou zijn.

Ik ga iig zondag nog een keer testen en dan zien we 't wel..Dat weeige gevoel moet toch ergens vandaan komen....

Deel Deze Pagina