Welk klein onderstel voor erbij (kinderwagen)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linana, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

In juni verwachten wij ons tweede kindje en de maxi cosi mura gaat dan gewoon weer in gebruik.
    Maar... Deze neemt wel zo goed als 3/4 van de kofferbak in beslag en dit is met boodschappen doen of een weekendje weg niet handig, want waar laat ik alle spullen? De achterbank staan dan 2 zitjes op, de kofferbak ligt vol...

Een erg kleine auto hebben we trouwens niet (renault megane). Nu heb ik overwogen om de mura weg te doen en een andere, kleiner opvouwbare kinderwagen voor te kopen. Maar wij vinden deze wagen te fijn :)

Nu wil ik graag alleen een onderstel erbij, heel klein inklapbaar, om deze voor boodschappen en eventueel een weekend weg te gebruiken.
    Gewoon tweedehands, want de mura blijft voor het grootste deel in gebruik.

Iemand met tips voor een klein opvouwbaar onderstel?

2. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Ik heb een onderstel voor de quinmy zapp. Deze is ecjt lekker klein met inklappen! Past achter de voorstoel! :)

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Je zou voor een bugaboo kunnen kijken die zijn erg klein of een mutsy.
    Van de mutsy 4 rider kun je de wielen afhalen en t zitje dan heb je maar weinig ruimte nodig in je kofferbak. Wel is hij iets zwaarder maar wel een fijne wagen.

Voor weekendjes weg nemen wij altijd graag de kinderwagen mee ipv buggy, dat wandelt een stuk fijner.

4. Mnon

Mnon Niet meer actief

De quinny Zapp is een buggy, dus niet voor pasgeboren baby's te gebruiken. Er past wel een maxicosi op, maar het is echt slecht om een baby lang/vaak in maxi cosi te laten (zuurstof toevoer verminderd met 10% en is slecht voor de rug)
    Ik heb een quinny buzz dat onderstel is ook heel klein in te klappen. Past met gemak ik mijn citroen c1!

5. Linana

Linana Niet meer actief

Een quinny Zapp onderstel hebben we wel en zou icm draagdoek nog wel te doen zijn, maar ik vind hem redelijk "gammel"...
    Geen enkele schok wordt opgenomen en drilt direct door naar de baby, voor een pasgeboren baby niet heel fijn...

Dus mutsy, bugaboo en quinny buzz :p
    Bedankt dames!

Misschien nog andere wagens die nog niet genoemd zijn?

Deel Deze Pagina