Postbodes die bang zijn voor honden.. eerste keer liet hij de mijne bijna ontsnappen (en dan woon ik in een flat met afgesloten gallerij..) en 2e keer was ik mijn handtekening aan het zetten toen de hond kwam kijken, trok ie dat ding uit mijn handen
De meeste hekel heb ik nog aan spinnen, brrr! Dan staat de tandarts met stip op 2! En ik heb er een hekel aan om te betalen in winkels, laat dat eigenlijk altijd door vriend doen en alleen als hij er niet bij is dan moét ik het wel zelf doen. Ook heb ik er een hekel aan om mensen te bellen waar ik geen goed contact mee.
Ik zie dat de kapper nog al is voorbij komt. Ik had ook een schurft hekel aan de kapper. Die brutale vragen van ze en altijd net niet doen wat je wilt! Dus heb ik mijzelf maar aangeleerd hoe ik mijn eigen haar moet knippen en sinds dien ziet het er altijd toppie uit en precies zoals ik wil.
Als mijn vriend een smoesje bedenkt omdat hij ergens geen zin in heeft en er dan liever over liegt dan dat hij zegt: ik heb er geen zin in of liever niet schat.. Heel gemakkelijk omdat te zeggen dat je iets anders hebt of om te zeggen dat er nog werk op te zaak ligt om niet mee te hoeven naar bijv. een verjaardag. Bijna altijd heb ik in de gaten dat hij een smoesje bedenkt en daar word ik zo giftig van.. En als ik er dan wat van zegt gaat hij nog beweren dat hij het niet verzint en krijgen we dus ruzie (erge ruzie). Tegenwoordig ga ik deze discussie maar niet meer aan, maar ik blijf het wel zeer irritant vinden.. Je kunt toch gewoon zeggen als je iets niet wil, geen probleem hoor! (dit haat ik dus)..
Als ik hier allemaal moet gaan opnoemen waar ik een hekel aan heb, ben ik volgende week nog bezig maar ik ben geen zuurpruimpje hoor
Ik durf het niet te zeggen Ze haten me,ze weten donders goed dat ik er van baal. Maar die optie van de politie bellen hou ik erin
Hondepoep aan mijn schoen In het donker naar buiten Baby die huilt en ik weet niet wat er mankeert Schone was opruimen platte mug op de muur ; ruim hem dan gelijk even op Levende mug die om je oor zoemt
als ik dan toch 1 ding moet noemen; mensen die met ziektes schelden waar ik mijn moeder aan ben kwijtgeraakt. gisteravond een voorstukje gezien van een nieuw tv programma van Herman den Blijker waar een gozer het ook nodig vond om keihard dat woordt uit zijn muil te gooien :x:x:x Ik zit erover na te denken een klaagbrief naar RTL te schrijven. Waarom ze dat niet even hadden kunnen knippen. Uit respect voor mensen met die ziekte en nabestaanden van mensen die eraan zijn overleden.