KPN Glasvezel Wij hebben een alles in 1 pakket (internet, bellen, tv (extra zenders) en eredivisie live voor 60 euro per maand.
Nee hoor, wij krijgen geen enkele rekening van KPN. Mogelijk zitten die kosten in de pakketprijs, maar wij merken er niets van. Trouwens wel grappig dat velen hier het verschil niet kennen tussen MB en Mbit... Is niet vreemd hoor! De meeste niet-ITers weten dat niet! (maar jullie hebben het allemaal over Mbit, het is maar dat je het weet )
Ik geloof dat je zelf ook wel weet dat 25 MB wel heel veel is.... Alhoewel, heb ff zitten rekenen en wij bieden sinds kort een 500mbit verbinding aan, is toch ruim 62 MB!
Precies! Mijn vraag was inderdaad een beetje sarcastisch, omdat je zei voor een glasvezel-provider te werken. Met glasvezel haal je dat soort snelheden volgens mij wel, maar met kabel voor zover ik weet niet. Maar eerlijk gezegd... Wat voor verschil maakt het voor de gebruiker, of je 10Mbit hebt of 100Mbit. De eerste snelheid is goed genoeg voor online gamen en veel downloaden. Ja, met de tweede heb je het misschien in een paar seconden binnen, i.p.v. in een paar minuten... Maar je kunt toch wel een paar minuten wachten? En als je hele grote bestanden gaat up- of downloaden, dan kan dat toch ook 's nachts of als je zelf even niet achter de pc zit?
Alles in 1 basis van Ziggo, voor zo'n 45 euro per maand geloof ik. Wel alleen de basiszenders, en dan gratis bellen naar mn moeder Internet is snel zat voor ons basis gebruik, we hebben niet zulke hoge eisen omdat we alleen maar een beetje rondsurfen en af en toe online een filmpje bekijken of een liedje downloaden. Als je online wilt gamen ofzo is het wel te langzaam denk ik.
hier ook. bevalt prima. Maar zit er over te denken om over te gaan op een glasvezelpakket Dan ga ik 65 betalen, maar dan heb ik wel supersnel internet hd tv en kan ik ook onbeperkt bellen mobiel en vast Alleen is de glasvezel nog niet helemaal zeker hier int dorp ff afwachten nog