Hallo dames, Ik en mijn dochtertje gaan de 20ste eindelijk verhuizen naar een ander huis. Ben ik eindelijk bij mijn ex weg! Hoera! Dus ik zit straks een poosje in de bijstand totdat ik een baan gevonden heb. Maar nu vraag ik me af. Waar zijn jullie allemaal verzekerd? qua, inboedel en energie enzo. Natuurlijk zo goedkoop mogelijk.... Groetjes!
Je kan als je in de bijstand zit ook veel kortingen krijgen weet niet of je dat al wist ? Recht op Bijstand Je kan ook kwijtscheldingen vragen voor gemeentelijke belastingen . Huursubsidie maar ligt eraan hoe hoog de huur ligt Heb zelf een complete inboedelverzekering bij rvs betaal daar ongeveer 9 euro in de maand voor . Energie heb ik van nuon en zal ook niet anders willen ook nooit geen problemen mee gehad Wil je in ieder geval heel veel succes wensen !!
Gefeliciteerd met je nieuwe woning, lekker een eigen plekje! Al mijn verzekeringen; Wa, inboedel en autoverzekering lopen bij de ING-bank. Zorgverzekering Unive en energie heb ik van Oxxio.. Maar je kan het best even googlen ofzo, want ik heb geen idee of dit de goedkoopste zijn