Hoi meiden, wie kan mij vertellen waar ik leuke boekjes kan vinden waar de kraamvisite hun gegevens en verhalen in kan vertellen? Thanks for the advise!
Kraamnotities is een leuk boek bol.com | Kraamnotities, Mariël Croon | Nederlandse boeken Mijn favoriet: Kraambezoekboek bol.com | Kraambezoekboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken Heb ze bij de prenatal, bruna en dan hier bij bol.com gezien
Wij hebben ook het kraambezoekboek; zooo leuk! Zat 'm toevallig laatst weer ff door te bladeren - heel gaaf om te lezen wat mensen geschreven hebben
Hoi, wij hebben het kraambezoekboek. Deze is heel leuk bol.com | Kraambezoekboek, Pauline Oud | Nederlandse boeken
En als aanvulling heb je van pauline oud ook een "zwangerschapsdagboek" naast t "kraambezoekboek" en "baby's eerste jaar!" Ik denk dat t voor jou misschien erg lastig wordt t dagboek nog in te vullen (of heb je een kei van een geheugen?! ) maar misschien vinden andere t leuk.. ik denk dat ik ze alledrie neem! leuk als aanvulling op elkaar
Ik heb het 9 maanden dagboek al van Pauline Oud en ga het zwangerschapsdagboek voor mijn verjaardag vragen in juni. Ik ben half juli uitgerekend dus dat komt goed uit. Baby's eerste jaar wil ik ook nog hebben.
Ik heb ze ook alle 3. Het zwangerschapsdagboek kwam pas uit toen ik al bevallen was. Op de maten na kon ik hem eigenlijk zo invullen. Had wel al een ander dagboek bijgehouden, daar kon ik de maten zo uit over schrijven
ik heb toevallig gisteren het kraambezoek boek (van Pauline Oud) gekregen van een vriendinnetje, ziet er erg leuk uit, lijkt me ook erg leuk om alle visite er in te laten schrijven!