Hallo allemaal, Wij hebben de luiertas van Stokke in gebruik die bij de kinderwagen van de eerste zat. Nu onze tweede er is gebruiken we de easywalker duo het meeste. Maaaaar... Het hengsel van de tas is te kort om hem om de duwstang te hangen! Onderin het bagagevak kan wel, maar dan kan ik bijna niets meer meenemen. Ik wil m dus echt graag aan de duwstang hangen. Weet er iemand een handige oplossing voor?
een haak voor te klimmen (weet even naam niet) die je helemaal kan sluiten (te krijgen in sportwinkels). is ook handig tegen diefstal
Ze verkopen van die haken die je aan het stuur kan hangen waar je dan je tas aan hangt. Specifiek voor luiertassen, maar je kunt ook prima de tip van hierboven gebruiken en zo'n klimding halen, alhoewel ik denk dat de prijzen gelijk zijn.
https://m.bol.com/nl/p/luvion-buggy-haak-kinderwagen-tassenhaak/9200000009836866/ Bijvoorbeeld (even googelen naar kinderwagen haak)
Die luvion haak is wel echt heel handig die gebruik ik met winkelen / boodschap doen km extra tassen aan te hangen.
Hier ook van een Stokke naar een duowagen gegaan, mijn man had er iets aangemaakt met tie-wraps of zo (wagen is al weer even weg), zodat we hem gewoon konden hangen.