heeft er iemand verstand van computers? mijn moeder heeft een pc gekregen van een aantal jaar oud en deze start niet op zoals het hoort. ook hebben we geen flauw idee hoe we het internet erop moeten krijgen? het is draadloos, en zit al op 1 pc en 1 laptop in hetzelfde huis en nu moet de pc ook internet krijgen. kan iemand ons helpen want wij snappen er niks van
Heb je er wel een internet kaart inzitten? Wij hebben ook draadloos internet, en moesten behalve een computer kaart ook nog een netwerk kaart voor draadloos internet toevoegen.
Je kan ze bij de meeste zaken halen waar ze computers verkopen. In princiepe kan je ze zo in de systeemkast prikken, als je weet waar haha. Misschien is het slim om de systeemkast mee te nemen naar de computerzaak, kunnen ze gelijk goed zien welke ze nodig hebben en hem ook wel gelijk erin prikken.
ik zal iemand bij jullie laten kijken want het kunnen verschillende dingen zijn en dat is alleen maar duidelijk als er iemand naast staat zeg maar. Succes ermee
nou ik heb een hulp een mail gestuurt dus ben benieuwd bedankt iedereen! hoop dat ik snel kan msnen en forumen met men mam haha
moest je der niet uitkomen kan je mischien ook advies vragen op www.pchelper.nl ze helpen der veel mensen met computerproblemen en het is nog gratis ook