Hebben jullie hem in Groningen gekocht? Wij willen in ons nieuwe huis ook graag een rauch kledingkast, heb online hele mooie gezien! Nu hebben we een kledingkast van de ikea, zijn we ook prima over te spreken!
tja: ook hier Pax... voor de kinderkamers de ondiepe variant (36 cm diep) op onze kamer gewoon de diepe. En overal 2.28 hoog (of zoiets) . Ideaal!
Op ikea.nl kun je je pax-kast van te voren ontwerpen/samenstellen. Dan kun je een boodschappenlijst printen. Heel handig. PAX planner - Slaapkamer - IKEA
Ikea pax. Lekker hoog en zelf samengesteld. Komt hier precies tot het plafond (lage plafonds). In 2006 gekocht en is al een keer meeverhuisd en nog helemaal goed!
Wij hebben er één van steigerhout laten maken. Helemaal zelf kunnen inrichting. In het midden een groot hang gedeelte met bovenop ruimte voor het beddengoed. En allebei een kant met legplanken en manden voor ondergoed. Echt ideaal. Kan heel wat hebben, lekker robuust. Ik hou van steigerhout
Pax van Ikea....heerlijke kast...qua kwaliteit..tsjah.........gewoon ikea kwaliteit he, stevig totdat je het wilt verplaatsen of er een schroef uit draait (krijg je er nooit meer terug in) Een plank laat vallen (stuk eraf gestoten)......maar verder, super kast!! 2,5 meter hoog, en 6 meter breed....
Ikea. Vind het fijn dat je (beperkt) een eigen ontwerp kan maken. Zelf heb ik nooit last met verplaatsen en de kwaliteit, wel zitten er snel krassen in. Maar het mooie van Ikea is dat je onderdelen altijd weer apart kan kopen.
Ik heb ooit een complete slaapkamer bij beter bed gekocht. Als ik de kastdeur open maak ben ik al bang dat mijn kast in elkaar stort. Geen aanrader dus...
Wij hebben bij Haco 2 zweefdeurkasten gekocht. (in 2005 en 2007). Wij zijn prima tevreden met deze kasten, ze zijn lekker ruim. Helaas passen ze niet in ons nieuwe huis, dus willen we ze gaan verkopen. Het gaat om een witte kast die bijna 3 meter lang is en een bruine van ongeveer 2,75 meter lang. Ze zijn al gedemonteerd. Mocht iemand interesse hebben....
Hier ook een PAX van Ikea. We zijn er zo tevreden over dat ik er toen voor de babykamer ook een heb gekocht (wel andere uitvoering en met hele lieve knopjes van een andere winkel in de vorm van een bloemetje )
Wij hebben hem bij ons in de buurt gekocht. Bij kruit en kramer, boven in de zaak, zit een beddenzaak die volgens mij ook raugh.kasten verkoopt. Ze hebben vaak niet alle modellen staan, maar je kunt het ook uit een boekje bestellen.