Waar hebben jullie je verzekeringen lopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door n1986, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    We hebben overal iets lopen. Aansprakelijkheid e.d bij centraal beheer, auto bij Nederlanden van nu, overlijden bij monuta en zorg bij VGZ.
    Heb wel gekeken of het goedkoper kan, maar het scheelt dan nog geen 0,50 per maand en heb geen zin om daarvoor over te stappen.

2. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    We hebben nu de voorkeur naar ohra te gaan. Iemand ervaringen met ohra?

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Ja, ik, al bijna 15 jaar. Ik vind ze altijd snel en ze zijn goed bereikbaar. Ook via mail krijg je snel antwoord. Zorgdeclaraties krijg je binnen een week op je rekening gestort. Nu is het handig: met telefoon foto maken en per app opsturen. Ook al 2 keer schade aan auto gehad en altijd goed opgelost. Ik heb pakketkorting én collectiviteitskorting (scheelt in totaal 20-30%)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook alles bij Univé.

5. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Check anders via Independer.nl

Ik heb al onze verzekeringen vergelijkt en via Independer krijg je de beste voorwaarden+de beste prijs.
    Je ziet ook heel veel ervaringen van andere personen.

Zelf heb ik bewust gekozen om onze auto+zorgverzekering af te sluiten via FBTO.

Ben daar harstikke tevreden over, zijn erg vriendelijk, word direct geholpen, geen urenlange wachttijden & het is de eerste keer dat een verzekeraar een grote kaart +kaarsjes heeft verstuurd toen mijn dochter 1 werd.. ;)

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb de inboedel, WA en autoverzekering bij ohra. Nu zo'n 8 jaar. Ik heb er zeer goede ervaringen mee. Goed geholpen, snel uitgekeerd.

7. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auto, inboedel, rechtsbijstand en nabestaanden bij Centraal Beheer. Zorg bij Zilveren Kruis. Werk bij Achmea dus lekker korting en een goed product.
    Overlijdensrisico bij Taf ivm hypotheek

8. minon

minon Niet meer actief

Alles bij unive. Ook de zorg. Krijg je pakketkorting. Ieder jaar weer vergelijken we prijzen met dekkingen. Hij blijft de goedkoopste.

9. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier ook alles behalve de levensverzekering bij centraal beheer Achmea en tot nu toe goede ervaringen

Deel Deze Pagina