waar hebben jullie je verzorgings tas gekocht.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door binnabinna, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik heb er eentje van One Tree Hill, die normaal 70 Euro kost, maar hierbij zat het merkje er niet op en kostte hij dus 16 Euro nog wat. Heel fijne tas, zwart met aan de zijkanten strepen in zand/roze/oranje.
    Kreeg ook nog een tas bij Agis, maar dat is echt een flutje.
    Voor wie een zwarte tas zoekt die flink is afgesprijsd, is misschien de tas die op deze site staat wat http://www.deryan.nl/site/?p=shop .

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
  3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb er ook 1 van Oilily (ben daar helemaal fan van). via marktplaats.nl gekocht (maar het was wel een nieuwe).

4. NewMama

NewMama Lid

1 mei 2008
    87
    0
    0
    ik heb hem ook bij de hema gekocht, 20 euro, een grijze.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik heb er een van wehkamp. Was volgens mij 50 euro.
    Ik heb ook een gewone hele ruime tas gekocht, die ik makkelijk als luiertas kan gebruiken. Gewoon het verschoningsmatje uit de andere tas er in.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    is die bij de kruidvat nog te koop? weet iemand dit? want een 10 tje is niet duur

7. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een hele fijne van Little Company met veel vakjes en een afneembaar isoleertasje voor een fles. Kost nieuw iets van EUR 60, maar heb hem zo goed als nieuw via Marktplaats voor EUR 15; effen zwart, wel zo manvriendelijk ;)

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    1 van prenatal met blauw oranje groen en rode streepjes..

Vrolijk en kan voor jongen of meisje..met handige spulletjes erin (zoals etui voor speentje en "flesverwarmding" of juist "koudhoudding"..)

Hij is 39,95 maar ik heb em tijdens de mamadagen gekocht voor 29,95.

Ik vind die tassen belachelijk duur!

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik heb geen "standaard luiertas" gekocht, vindt die van tegenwoordig gewoon echt "afgrijselijk" al die rare felle kleuren, het heeft niets meer met "babyzijn" te maken, vroeger had je tenminste allemaal van die leuk en "lieve" luiertassen, nu lijken het wel "school-rugtassen"...

ik heb zelf 2 grote mooie tassen gekocht waar alles in kan, die hebben net als "luiertassen" ook toevallig 2 vakken aan de zijkant waar je bijv. de flesjes in kunt zetten, maar alles past er verder perfect in, en zijn hartstikke modern en mooi...(kostte resp. 25 en 35 euro)

gr.smoekie

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Kon geen leuke vinden en heb een gewone tas gekocht van Bjorn Borg.

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Prenatal, een zwarte met veel mogelijkheden
    voor 47.95

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik ben vandaag eens langsgehobbeld op de schoolcampus van V&D en heb daar een mooie Converse tas vandaan gehaald voor 35 euro. Veel vakjes en ook nog eens in de kleur van mijn wagen. Toppie! :)

13. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Gratis gekregen bij kraampakket van zorgverzekeraar (izz). :D Nog een mooie ook, paars.

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Tip koop niet alles zelf. Ik heb de verzorgingstas op een verlanglijstje gezet. KAn je familie ook wat voor je kopen.

15. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    In de aanbieding gekocht van het Kruidvat (m'n man vond m een beetje plastic).

Een week later toch maar een duurdere gekocht van Oilily (tsja twee uitersten). Veel meer ruimte, meer opbervakjes en evt. los flessentasje bij te kopen. Ik heb de luiertas van Oilily overigens gekocht bij Rosada Factory Outlet in Roosendaal. Van 98,- in de winkel, 54,- bij Rosada. Er zijn veel meer leuke babydingetjes tehalen in Rosada. O.a Petit Bateau, Villa Happ, Oilily, River Woods.

16. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

24 jan 2008
    176
    0
    0
    ik had eentje gekocht bij de burgerhout..40 euro en ik heb 'm nog steeds niet gebruikt...echt de miskoop van de eeuw. Er paste niets in...maar ja hij was zo leuk legergroen en dat paste zo leuk bij de kinderwagen...
    Heb nu een rugzak van de kraamzorg (gekregen) en die is perfect (en gratis...) Alles past erin en ik kan 'm aan de kinderwagen hangen en op m'n rug dragen (loop je ook niet scheef met al die spullen erin hahaha)

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    JA die heb ik ook.
    Lijkt me een erg handige. Lekker veel opberg vakjes en ook warm/koud hou dingetjes voor flesjes (ga borstvoeding geven maar als ik diksap mag geven gaat dat nog handig worden)
    En naja helemaal handige erg complete tas voor weinig geld. EN nog bijna de kleur van mn kinderwagen ook :p

18. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik heb hem bij de Prenatal gekocht een hele vrolijke, blauw met allemaal kleine bloempjes! voor 40 euro volgens mij. hij is super handig heeft tig zakjes, een zakje waar je je flesje in warm kunt houden, een mini zakje voor een speentje, een matje waar je je kindje op kan leggen om hem te verschonen en een plasic zakje waar je evt. smerige kleertjes in kan doen! echt een aanrader! hadden ook in roze maar dat is me iets te meisjesachtig (we willen niet weten wat het gaat worden)
    succes!

19. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik heb er 1 gekocht bij prenetal, lime groen met zwart. Een ideale tas met veel vakjes en hij was maar 30 euro.

Liefs Mariska

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb 1tje gekocht van de kruitvat. Hadden ze vorige week in de aanbieding. Maar toen ik op dinsdagmiddag in de winkel kwam, waren ze al uitverkocht.

Gelukkig bood iemand op marktplaats hem te koop aan. Dus heb hem nu via marktplaats gekocht. Nu maar hopen dat die tzt praktisch is.

Deel Deze Pagina