Hallo, Even een domme vraag misschien ; Ik heb bij de Hema een babydoek gekocht, vanwege de leuke motiefjes, maar nu ik hem uit de verpakking heb gehaald, weet ik eigenlijk niet wat het is, of het nou een soort handdoek of een dekentje is. Wie heeft hem ook en weet wel wat het is? Thanx!
omslagdoek? Eerste paar dagen kunnen ze zichzelf nog niet warmhouden de babys dan is het handig om je baby in zo'n doek te wikkelen. Je kunt em ook gebruiken na het douchen en dat soort dingen.
die is leuk he die doek? Ik heb hem de eerste paardagen als omslag doek gebruikt, ik gebruik hem nu al een soort dekentje. en als we ergens zijn en Bram zit op onze schoot en het waait dan doe ik die doek om hem heen!
Als het die doek is die een beetje rechthoekig is en heel erg rekbaar, dan is het een multifunctionele doek. Wij hebben gebruikt om Rick in te wikkelen om hem warm te houden. Als rol achter z'n rug toen hij nog op z'n zij moest slapen. Om hem in te bakeren toen hij melk uit een cupje moest drinken. Maar ook als dekentje in de wieg of kinderwagenbak als het warm is. En ook nog als doek onder z'n hoofdje in bed. Heel handig dus!
Thanx allemaal, het is me helemaal duidelijk . Je kunt hem dus voor verschillende doeleinden gebruiken, ideaal!
Ik gebruik 'm bij het consultatiebureau > je kind moet daar even wachten en is uitgekleed, en hoewel het er vrij warm is, is een omslagdoek dan wel lekker.