overal en nergens. Etos, kruidvat, AH (ja ik wilde zekerheid hebben, na zo'n tig testen kon ik het eindelijk geloven )
etos clear blue 3in1 En die aangeeft hoeveel weken je bent. Kruitvat eigen merk Apotheek eigen merk Dit is wel van 3 zwangerschappen!
Daar ik goede berichten hoor over kruidvat eigen merk (die 2 van 5,-) heb ik daar 2 pakjes van in huis gehaald.
bij de etos paar dagen voor ik teste een clear blue omdat ik die bij mijn 1 e zwangerschap ook gebruikt had...
sensitest.nl , goed en goedkoop! Etos, das echt drie keer niks. Bleef negetief terwijl de rest posi was :S en cleur blue, die beviel ook goed.
Eerste zwangerschap: DA Tweede zwangerschap: Etos Ik zag ze vorige week ineens ook bij de supermarkt liggen. Zou er daar niet eentje kopen, want ik woon echt in zo'n roddeldorp en dan weet binnen een dag de halve buurt het, haha.
Dat had ik dus ook Luppy. Ik ben er ook in een andere stad omgegaan. Hier ken tiedereen elkaar en net wat je zegt dan weet zo de hele buurt het. Daarom deed ik ook niet mee aan moeders voor moeders.
via internet...sensitest. goedkoop maar werk! prima! krijg je ook nog een kortingscoupon bij voor eventueel een volgende keer..
hier exact hetzelfde. Bij de kruidvat test bleek ik zwanger, maar het duidelijke: ZWANGER op de cb vond ik toch wel erg geruststellend
1 clear blue en 1 kruidvat, allebei niet bij ons in t dorp. want dan zou meteen iedereen het weten, toch maar niet