wow... zo veel afvallen! ik wou dat dat bij mij zo snelw as voor de zwangerschap ... nu gaat borstvoeding toch echt voor
Het gaat me nog niet eens om die d.a. Maar meer dat mijn ma het lef heeft dit met de d.a te bespreken. Hoe ik kan stoppen met bv. Nou, alleen nog maar meer motivatie om door te gaan, haha.
last van SLAAPTEKORT! Haha! En stuwing (tot 3 maanden), lekkage, spruw en een bijtend en krabbend, hoofd-omdraaiend-met-tepel-tussen-kaakjes jongetje Maar ohhhh zo heerlijk die borstvoeding!
Tot op heden heb ik nog nooit ergens last van gehad dan alleen in het begin s'nachts een nat t-shirt en een behoorlijke 4 maanden dip. Maar verder geen ontstekingen, spruw, stuwing, kloven of wat dan ook. En ik ben vandaag bij ons nieuwe cb geweest (ik ben sinds kort verhuist) en daar vonden ze het geweldig dat ik nu met 8 maanden nog steeds volledige bv geef, ik was een van de weinige die dat nog doet (en het is een grote gemeente waar we wonen). Ze vertelde dat ook in geuren en kleuren tegen haar collega's .