Patat met een frikandel speciaal.. Pff, maar mag dat niet elke dag! Hahahaha, ik zou het er mee willen ontbijten en dineren..
Ik drink veel meer melk en.... Appelsap. Nooit gedronken en nu vind ik het helemaal ge-wel-dig! 😃
Frikandel speciaal en mc chicken Man is er gisteravond speciaal voor omgereden, hij kwam niet in de buurt van de mc donalds 😂 En het stomme is, ik vind het helemaal niet lekker en ik word er beroerder van dan ik al was, maar ik móet het dan hebben 😁
Week 1 t/m 20 zoute drop, raketijsjes, huzarensalade en zure matten. Veel hartige trek Week 20 t/m 40 hazelino's en zoet zoeter zoetst oja dn liters melk gedronken! Het werd een jongen! Nu een broodje kaas/tomaat/komkommer tic........ Maar nog te vroeg om te zeggen wat het word
Taart, koekjes, chocola en naturel chips. Iets wat ik eerst graag at maar sinds ik zwanger ben echt niet meer wegkrijg: gekookt eitje
Patatje mayo en ik ga echt watertanden van het idee van een Big Mac 🍟🍔 En vandaag spookt macaroni met stroganoffsaus de hele tijd door m'n hoofd!
Ik kreeg in het 2e trimester een onrenbare trek in een frietje met stoofvlees .. Super slecht en eet het bijna nooit maar ze kunnen ne er zeker voor wakker maken!
Vorige keer: brood brood brood met kaas, blauwe kaas en tonijnsalade. Later sinaasappels. Toen een afkeer van paprika en rijpe banaan. Nu doe je me echt een plezier met kibbeling (geeeen saus), friet, serannoham enzo (dus dat eet ik dan toch maar) jelly beans, maar ook havermout met rode vruchten en muesli. En weer sinaasappels. En liever geen ei. En vlees hoeft ook niet zo.
Ik heb nu onwijze trek in een broodje kroket met mosterd Mn partner rookt (niet binnen) maar alleen die walm al... Ulgh brr
Fruit fruit en nog eens fruit. Met een vette hap maak je me op dit moment alleen maar misselijk. O en ik heb sinds 3 weken een fristi verslaving
Ik ben heel lang gek op een frikandel speciaal geweest terwijl ik voor dat ik zwanger raakten dit nooit bij mijn patatje bestelden. Nu de laatste paar weken ben ik verzot op fruit (smoothies) vooral met bananen, milkshakes aardbei en ijs vooral mac flurry's! Oja en Maltesers of MMs!
Ohja! Die was ik vergeten! Verse sinaasappelsap! Als ik een liter heb geperst bij de supermarkt gaatie dezelfde dag nog op. Gelukkig is dat wat meer verantwoord dan 3x per week pizza
Jus d'orange! Iedere dag starten met een groot glas bij het ontbijt, heerlijk! Voorheen dronk ik het bijna nooit, nu paar pakken in huis... Want STEL je voor..!! Haha
In alles wat eetbaar is Vet, zout, zout, gezond maakt geen bal uit. Als het maar eten is. Trouwens, ik drink nu ook veel meer. Van cola tot vers vruchtensap tot water. Wordt nog wat met de kilo's
Mandarijnen en druiven, jumjum! 😃 En sinds kort gek op kinder bueno's terwijl ik voorheen als chocoladegek verder niets van andere chocolade moet hebben ☺️
Beide zwangerschappen: grote afkeer van kroketten. Niet dat ik die veel at/eet normaal gesproken maar als ik er ergens 1 zie word ik al misselijk. Verder 1e zwangerschap niks bijzonders, wel veel fruit gegeten. Nu ben ik dol op vers geperste sinaasappelsap en chocola/koekjes, terwijl ik eigenlijk helemaal geen zoetekauw ben