scherpe pijnscheuten buikwand

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beckje, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Op dit moment ben ik 23+4 weken zwanger en heb al de hele dag last van mijn buik... zodra ik me draai krijg ik soms een hele rare scherpe pijnscheut (alsof er aan mijn buikwand getrokken word ofzo).
    herkent iemand dit? de pijn is maar even maar het trekt nog wel erna... nu groeit mijn buik ook in een heel rap tempo, misschien daardoor?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is bandenpijn, dat heb ik rond jouw termijn ook heel erg gehad omdat mijn buik een groeispurt deed maken :(

Je kan er helaas niks aan doen.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ok, gek, dacht dat je banden alleen aan de zijkanten in je bekken zitten en niet rond je navel :) wel erg irritant, hoop dat het wat minder word!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dacht ik eerder ook maar de gynaecoloog heeft me dus uitgelegd dat je banden tot bovenaan je baarmoeder lopen en dus ook rond de navel zitten.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ah op die manier! nooit geweten :) thnx voor de uitleg ;)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Graag gedaan en ja die pijn wordt trouwens vanzelf weer minder naarmate je buik minder hard gaat groeien.
    Ik had er tijdens groeispurten ook echt last van en daarna was het weer eventjes rustig ;)

7. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Wow toeval dat ik dit topic even las. Ik had dat namelijk ook en een vriendin die nu zwanger is van haar 2e zei ook dat banden pijn alleen in je liezen zaten.

Fijn dat ik nu kan plaatsen wat het kan zijn.

Deel Deze Pagina