Bij mijn eerste zwangerschap, meer dan 13 jaar geleden, snakte ik ook vooral naar patat. Bij de tweede zwangerschap, die helaas eindigde in een ma afgelopen oktober, lustte ik geen zoetigheid meer. Wel had ik veel meer honger en kwam al snel aan. Deze zwangerschap heb ik iets meer honger, maar verder lust ik nog alles. Ik heb helemaal geen voorkeur of afkeur. Heel vreemd! Ik drink ook nog iedere morgen een kopje koffie, terwijl ik mij had voorgenomen om ermee te stoppen. Maar het blijft zo lekker .
Ik heb 2 echte zwangerschapstics qua voedsel: Suikervrije zoete dropjes van Klene. Ben heel erg blij met mijn lage bloeddruk Griekse yoghurt met banaan en rode bessen, liefst een paar uurtjes in de diepvries gestaan. Jammie!!!! Gehakt lust ik helemaal niet meer.
Patat gaat er hier ook prima in. Maar gekookte aardappels met jus (vooral die jus!!!) GETVER Of cup a soup (en dan vooral de rundvleesvariant) echt té erg! Ben nu 17 wk zwanger een al sinds het begin word ik kotsmisselijk van die vlezige sapjes!
bij mn vorige zwangerschap lustte ik geen pasta en geen vlees. en ik had ontzettende trek in verse haring. ik kon er gewoon niet van slapen als ik er trek in had. ben benieuwd wat deze zwangerschap gaat brengen haha
Hier ook een patat junkie lekker met veel ketchup en mayonaise en waar ik ook gek op ben zijn die la vas qi ri kaasjes die driehoekjes hmm ( hoop dat ik trouwens goed getypt hebt)