ik heb zin in die caramelpopcorn in een emmertje van de bios =P~ , en heb zin in vanavond; we gaan lekker naar de griek!.
ik heb zo zin in de mac maar de dichtsbijzijnde is hier 40 km vandaan haha. Maar de zwangerschapslust die ik heb en 24 uur per dag wel kan eten zijn loepia's en boupau haha Maar zodra er een reclame angs kom met eten dan wil ikdat ook alleen de geur he zodra ik maar eten ruik ga ik al over me nek
Stamp van rauwe andijvie met spekjes en rookworst. mmmmm ....=P~ ik ga de aardappelen zo maar eens schillen.
Ik heb zin in patat met mayo en frikadellen! Niet alleen nu, maar gewoon de hele dag... elke dag... Is dat gek?
haaha ik had datin het begin van de zwangerschap.. erg trek in loempia's terwijl ik ze normaal NOOIT eet! Ga nu aan mn chocoladereep beginnen....... witte chocola!
Ik heb zin in chocomel! Sinds ik zwanger ben geweest ben ik totaal erslaafd aan chocomel! Echt er gaan hier wel een pak chocomel per dag doorheen :-S
Mij kun je voor ijs altijd wel wakker maken.. haha Ben benieuwd of dat zo blijft als ik zwanger ben.. heb ik altijd als ik ongi ben.. jah dan vind ik het zelf niet echt prettig om te sexen..