Om te bevallen en eindelijk mijn dochter te zien ( nou ja niet zo zeer in bevallen wel in mijn dochter ) maar die heeft zoiets bekijk het maar mooi ik zit hier best ! Dus zit ik nu met een bakje chipjes en een glaasje drinken op de bank ! en verveel me rot haha
Ik heb verschrikkelijk veel zin om naar een eiland in de Pacific te emigreren.Maar heb een dochter van 14,eerst maar zorgen dat zij voor zichzelf kan zorgen en ondertussen maar voor een vakantie sparen...
ik heb zin om lekker naar turkije te gaan. moet nog ff wachten want we gaan de 14e 2weken naar turkije hmmmm ! oja en ik hen zooooon zin in mc donalds mja probeer wat gezonder te eten dud dalijk soepie eten
Ik doe niet moeilijk Drie weken solo backpacken door Azie... strandje hier, pannekoekje daar, fruitshake, beetje monumenten bekijken, en vooral van de stilte genieten. Wat heb ik stilte onderschat!! (ik heb het bijna nooit meer met mijn immense dreumes en energieke vent)
Nou hij is inmiddels thuis en las dit net, dus ik denk dat de meiden vanavond een keertje heel vroeg op bed liggen...
Mijn wens is uitgekomen.... tenminste, voor een uurtje Zilverman heeft zilverbeeb meegenomen naar de dierentuin..... aaaahhhh.... stilte...... ssshhhhh......
Spaghetti. Lasagne. Citroenijs. Chips. Zalm met roomkaas. Van alles dus maar heb al andijviestamppot staan
In vakantie! Lekker lui op een bedje liggen op een mooi strand. Helaas heb ik in juni al 3 weken vakantie gehad...
lekker met mijn knuffel-fleece deken zielig uitzending gemist kijken op de laptop met warme chocomelk met HEEL veel slagroom xD maar dat gaat nu niet, omdat we zo naar de vk moeten en nu nog moeten eten
op dit moment heb ik in in rust en stilte.. de jongste ligt op bed de oudste 2 spelen buiten.. en dan heb ik hier nog 1 die zo op bedje gaat!!.. RUST en een dekentje en een goeie film!
In een dutje maar ik moet sevens eerst koken En om op huwelijksreis te vertrekken (het huwelijk zelf heb ik natuurlijk ook zin in) maar daar moet ik nog op wachten tot na 15 september
om op de bank te gaan liggen met mn handen op mn buik en het kleintje te voelen bewegen. ga ik dalijk ook doen
oja en heb zin om mijn collega weg te werken op het werk door al haar " werkzaamheden " te doen *ze gaat namelijk altijd naar huis als er volgens haar niets meer te doen is terwijl er nog een gigantische stapel ellende ligt die ik alleen moet doen... maarja dan is er zo een ' stemmetje ' op mijn schouder wat ze geweten noemen