Waar hebben jullie op dit moment zin in!!?

Discussie in 'De lounge' gestart door kyrah12, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Om te bevallen en eindelijk mijn dochter te zien :) ( nou ja niet zo zeer in bevallen wel in mijn dochter ;)) maar die heeft zoiets bekijk het maar mooi ik zit hier best ;)! Dus zit ik nu met een bakje chipjes en een glaasje drinken op de bank ! en verveel me rot haha

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.554
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik heb verschrikkelijk veel zin om naar een eiland in de Pacific te emigreren.Maar heb een dochter van 14,eerst maar zorgen dat zij voor zichzelf kan zorgen en ondertussen maar voor een vakantie sparen...:)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm moet hij niet op weg naar een klant.. per ongeluk even langs huis? :D

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    In een super grote puntzak mayonaise jam jam maar ja daar heb ik altijd zin in haha

5. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ik heb zin om lekker naar turkije te gaan. moet nog ff wachten want we gaan de 14e 2weken naar turkije hmmmm !

oja en ik hen zooooon zin in mc donalds mja probeer wat gezonder te eten dud dalijk soepie eten

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik doe niet moeilijk ;)

Drie weken solo backpacken door Azie... strandje hier, pannekoekje daar, fruitshake, beetje monumenten bekijken, en vooral van de stilte genieten.

Wat heb ik stilte onderschat!! (ik heb het bijna nooit meer met mijn immense dreumes en energieke vent)

7. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Dat is wel heel rot!! DIkke knuffel!

8. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Nou hij is inmiddels thuis en las dit net, dus ik denk dat de meiden vanavond een keertje heel vroeg op bed liggen...:D:D

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Mijn wens is uitgekomen.... tenminste, voor een uurtje :D Zilverman heeft zilverbeeb meegenomen naar de dierentuin..... aaaahhhh.... stilte...... ssshhhhh......

10. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Spaghetti. Lasagne. Citroenijs. Chips. Zalm met roomkaas.

Van alles dus maar heb al andijviestamppot staan :(

11. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    In vakantie! Lekker lui op een bedje liggen op een mooi strand. Helaas heb ik in juni al 3 weken vakantie gehad...

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

in een blikje redbull ;)

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

in een potje sex

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    lekker met mijn knuffel-fleece deken zielig uitzending gemist kijken op de laptop met warme chocomelk met HEEL veel slagroom xD maar dat gaat nu niet, omdat we zo naar de vk moeten en nu nog moeten eten

15. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    op dit moment heb ik in in rust en stilte.. de jongste ligt op bed de oudste 2 spelen buiten.. en dan heb ik hier nog 1 die zo op bedje gaat!!.. RUST en een dekentje en een goeie film!

16. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    In een dutje maar ik moet sevens eerst koken
    En om op huwelijksreis te vertrekken (het huwelijk zelf heb ik natuurlijk ook zin in:p) maar daar moet ik nog op wachten tot na 15 september

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

om op de bank te gaan liggen met mn handen op mn buik en het kleintje te voelen bewegen. ga ik dalijk ook doen

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    oja en heb zin om mijn collega weg te werken op het werk door al haar " werkzaamheden " te doen *ze gaat namelijk altijd naar huis als er volgens haar niets meer te doen is terwijl er nog een gigantische stapel ellende ligt die ik alleen moet doen... maarja dan is er zo een ' stemmetje ' op mijn schouder wat ze geweten noemen :p

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Vakantie :D

20. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ik heb zin in Castlefest aankomende zaterdag! :D wooot! <3

Deel Deze Pagina