In een gigantische heel lang durende heftige sex partij! Maar helaas man is nog aan het werk. Peuterpuber sloopt hier de hele boel dus die gaat zo naar bed en dan is het mama tijd. Bakje chips en drinken voor de buis Voor korte duur hoor, moet nog werk voorbereiden voor morgen...... En slaap dat zou ook wel een keer heel fijn zijn!
Uhm zin in morgen mijn eerste werkdag na 1,5 jaar thuis te hebben gezeten Ohhja en sex maar dat word m vanavond niet
yum, daar had ik ook zin in! Ik kon t niet weerstaan en ben net even snel op en neer gereden voor een mc flury twixx!
Langer dan een week niet misselijk zijn . Mijn record stond op een paar dagen achtereen na een verschrikkelijk eerste trimester. Maar de misselijkheid lijkt een beetje terug te komen... Blegh!
Ik heb zin om weer samen met mijn eigen gezinnetje te zijn !!!Dus de stiefkindjes terug brengen, he wat voelen hun vreemd als je ineens een eigen kind hebt zeg. En dan draait papa nog nachtdiensten ook dus zit ik met 3 kinderen, waarvan 2 totaal andere kinderen zijn! En een hele andere opvoeding krijgen als dat ik voor ogen heb.. Pff nog "maar" 2 weken...