Mijn verlof aanstaande maandag. Dus nog 2 dagjes werken (vrijdags altijd vrij) en dan tot 7 januari vakantie, zwangerschaps- en bevallingsverlof. Ik kan niet wachten!
Dagje rust.. Pff.. me zoon is enorm toe aan school en het duurt nog 3 weken helaas. Hij is enorm stout en kan zichzelf totaal niet vermaken. Maarja als hij dan eenmaal op school zit vind ik t vast weer te stil in huis haha!
lekker potje vrijen mmmmmm, maar hij is dan ook al 5 weken weg en morgen komt ie thuis. Ik kan niet wachten!
zoals elke dag een broodje filet - wat niet kan door; zie banner En ik heb zin om al onze spulletjes naar het nieuwe huis te verhuizen - dat kan nog niet, omdat we pas gisteren de sleutel hebben gekregen
Heerlijk.. Daar heb ik ook zin in!! Nog werken tot en met volgende week donderdag en dan verlof en vakantie tot 4 maart!!
Bloemmm ik sluit me bij je aan!!! Maar omdat dat nu niet mogelijk is doe mij dan maar een giros schotel
ik lig in bed ivm navelbreukoperatie en ben gestopt met roken en kan alleen aan eten denken mac drec friet zuurvlees,jammie
Zo.. kreeg zin in bugles en knijpkaas uit een tube en chocoladeijs.. Dus ben t maar ff gaan halen hahaha
Ik heb zin om nu op vakantie te gaan. Maar moeten nog even wachten. En zin om een duik te nemen in het zwembad, maar de oppaskinderen komen zo..